کد خبر: ۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۲ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 June 06
21 داور بين‌المللي، بازي‌هاي ايراني را در مسابقه Development Awards، که در نخستين نمايشگاه و همايش بين‌المللي صنعت بازي‌هاي رايانه‌اي ايران Tehran Game Convention برگزار مي‌شود، قضاوت خواهند کرد.
به گزارش آی تابناک : به نقل از ایسنا و بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي، مسابقه Development Awards با هدف کمک به بهتر ديده شدن بازي‌هاي ايراني در ميان ناشران بين‌المللي و رسانه‌ها و همچنين ايجاد زمينه همکاري ميان توليدکنندگان داخلي و ناشران بين‌المللي به عنوان يکي از اهداف اصلي TGC، برگزار مي‌شود.

در همين راستا هيات مشاوران و دبيرخانه برگزاري اين نمايشگاه، 21 نفر از از فعالان مطرح بين‌المللي که در حوزه انتشار و خريد بازي‌هاي رايانه‌اي نيز فعال هستند را به عنوان داور اين رويداد برگزيده است.

در ميان داوران مسابقه Development Awards، نام افرادي چون Samuel Gatte از نامکو بانداي، Peter Ridgway از کينگ، Nikola Cavic از شرکت Nordeus، Robert Pantow از شرکت Active gaming media، Risa Cohen از شرکت RCProductions و Phil Elliot از شرکت Square Enix به چشم مي‌خورد. براي آشنايي با تمام داوران اين مسابقه مي‌توانيد به نشاني tehrangamecon.com/juries مراجعه کنيد.

در نخستين دوره برگزاري اين مسابقه، بازي‌هاي ايراني که پيشتر در استورهاي خارجي (Steam, App Store, Google Play) منتشر نشده‌اند، به داوري گذاشته مي‌شوند. در پايان نيز بهترين بازي موبايل و بهترين بازي کنسول/کامپيوتر و همچنين يک بازي کامپيوتر و يک بازي موبايل به عنوان Most Innovative & Original Game معرفي مي‌شوند. در مدت زمان تعيين‌شده براي ارسال اثر به دبيرخانه‌ اين مسابقه بيش از ۱۰۰ اثر ارسال شده است.






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار