تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 June 06
دیروز و در طول کنفرانس WWDC 2017، اپل از برخی دستگاه های جدید و نسخه جدید سیستم عامل iOS با ویژگی های جدیدی رونمایی کرد و بالاخره پس از سال ها خواهش و تمنای کاربران، وعده افزوده شدن فایل منیجری را نیز در iOS 11 به کاربران خود داد و حسابی حال و هوای آن ها را خوش کرد. در این حال مایکروسافت نیز، فرصت را برای خود غنیمت شمرده تا سرویس وان درایو خود را در زمان به روز رسانی برای کاربران iOS در دسترس قرار دهد.

به گزارش آی تابناک : به نقل از MSPOWERUSER فایل منیجر جدید اپل که فایلز (Files) نام دارد، همان طور که از اسمش پیداست به کاربران دستگاه های اپل اجازه می دهد تا فایل های درون دستگاه خود را مشاهده کنند و از آن ها استفاده کنند. همچنین، این شرکت کمی دست توسعه دهندگان شخص ثالت را باز تر کرده و از محدودیت های سیتم عامل خود کاسته است تا دیگر شرکت های نیز، بتوانند از طریق نرم افزار های شخص ثالث به فایل های خود در فایل منیجر دسترسی داشته باشند.

اکنون مایکروسافت با اشتیاق در حال کار بر روی توسعه کد های خود برای فایل منیجر اپل است تا کاربران iOS 11 بتوانند از طریق فایل منیجر خود و بدون نیاز به نرم افزار اصلی وان درایو به حساب وان درایو و فایل های خود دسترسی داشته باشند. البته، هنوز جزییات بیشتری در مورد این یک پارچه شدن وان درایو و فایل منیجر اپل در دسترس نیست ولی در صورت انتشار خبر های بیشتر، ما شما را از آن ها مطلع خواهیم کرد.

مایکروسافت تا کنون نشان داده است که هرچند به روزرسانی ها و ویژگی های جدیدی را برای سرویس های اندرویدی خود منتشر نمی کند، اما با پشتیبانی خوبی، به سرعت سرویس های خود را به iOS اضافه می کند.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار