کد خبر: ۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 June 05
در حال حاضر تعداد قابل توجهي از اپليکيشن هاي سيستم عامل موبايل اپل 32 بيتي هستند و طي چند ماه گذشته کوپرتينويي ها از هر فرصتي استفاده کرده اند تا به توسعه دهندگان اپليکيشن يادآور کنند که زمان آپديت به ورژن 64 بيتي فرا رسيده است.
به گزارش آی تابناک : به نقل از دیجیاتو آخرين يادآوري اپل باز مي گردد به پيامي مبني بر اجرا نشدن اپليکيشن هاي 32 بيت روي ورژن جديد iOS که چند ماه پيش اعلام شد اما حالا با تغييري جديد، اپل مي خواهد بگويد که در اجراي تصميم خود شوخي ندارد.

اپل حالا تصميم گرفته که اپليکيشن هاي 32 بيتي را از قسمت نتايج جستجو حذف کرده و نشان ندهد. چنين موضوعي سبب مي شود که اين اپليکيشن ها تقريبا نامرئي شوند و به جز لينک مستقيم، به شيوه ديگري قابل دسترسي نباشند.

شايعه اي وجود دارد مبني بر اينکه اپل در کنفرانس امشب خود اعلام خواهد کرد که iOS 11 فقط از اپ هاي 64 بيتي پشتيباني مي کند. منطقي هم به نظر مي رسد. با توجه به اتفاقات اخير و پيام هاي منتشر شده، حذف اپليکيشن هاي 32 بيتي بي راه نيست.

پايان راه اپليکيشن هاي 32 بيتي براي اپل با عرضه آيفون 5 اس در سپتامبر 2013 آغاز شد که پردازنده 64 بيتي A7 اپل روي آن قرار داشت. iOS 7 هم اولين سيستم عاملي بود که اپليکيشن هاي 64 بيتي را اجرا مي کرد.

جدا از اينکه 64 بيتي شدن سيستم عامل به سرعت محاسبات و فعاليت هاي پيچيده کمک مي کند، به اين مسئله هم بايد توجه داشت که امکان اضافه شدن بيش از 4 گيگ رم به سخت افزار هم امکان پذير مي شود.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار