کد خبر: ۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 June 01
در حالی که اسپاتیفای برای انتشار نرم افزار ویندوزی خود در استور آماده می شود، رقیب آن ساندکلاد امروز نسخه ی بتا ویندوز را منتشر کرد و در کنار آن نیز نرم افزار رسمی خود را به اکس باکس تقدیم کرد.
به گزارش آی تابناک : به نقل از XBOX با عرضه ی نرم افزار SoundCloud اکنون صاحبان کنسول اکس باکس وان، برای شنیدن موسیقی ها گزینه های مختلفی را پیش روی خود می ببنند و می توانند بهتر از قبل به گنجینه موسیقی جهان دسترسی داشته باشند. با دسترسی به  محتوای بسیار قوی و بزرگ ساندکلاد، برترین و بزرگترین هنرمندان در دسترس شما خواهند بود و این نرم افزار یکی از بهترین راهکار های شنیدن موسیقی برای عاشقان این عرصه است.

طراحی این نرم افزار بسیار خوب انجام شده است و تجربه ی شنیداری جالبی را در اختیار گمیرها قرار می دهد و در کنار آن، این نرم افزار برای گیمرها، این امکان را ایجاد می کند تا با جستجویی آسان آهنگ های بازی ها را در یک پلی لیست ایجاد کنند و از آن لذت ببرند.

جستجوی خوانندگان، آهنگ ها، انتخاب محبوب ترین آهنگ ها و جدید ترین آن ها از دیگر مواردیست که با این نرم افزار در اختیار کاربران قرار می گیرد و هم چنین این نرم افزار از دستور صوتی کرتانا نیز بهره می برد و با دستورهای صوتی آهنگ مدنظر را پخش می کند.

شما کافیست به استور اکس باکس رفته و آن را دانلود کنید و با ورود به سرویس ساندکلاود، از میلیون ها آهنگ لذت ببرید.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار