کد خبر: ۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۲۰ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 10
طی سالهای گذشته تلویزیون های هوشمند به تدریج تبدیل به یکی از جالب ترین و جذاب ترین لوازم خانگی شده اند و اکنون داشتن یک تلویزیون هوشمند تقریبا دیگر موضوع جدیدی محسوب نمیشود. اما داشتن یک یخچال هوشمند با صفحه نمایشی غول آسا موضوعی متفاوت است. موردی که سامسونگ امسال در نمایشگاه CES 2016 با معرفی آن توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

طی سالهای گذشته تلویزیون های هوشمند به تدریج تبدیل به یکی از جالب ترین و جذاب ترین لوازم خانگی شده اند و اکنون داشتن یک تلویزیون هوشمند تقریبا دیگر موضوع جدیدی محسوب نمیشود. اما داشتن یک یخچال هوشمند با صفحه نمایشی غول آسا موضوعی متفاوت است. موردی که سامسونگ امسال در نمایشگاه
CES 2016 با معرفی آن توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

سامسونگ یخچال معروف Family Hub Refrigerator را در کنفرانس خبری خود در CES معرفی کرد. این یخچال با استفاده از سیگنال WiFi به شما امکان اتصال به اینترنت، دریافت دستورهای آشپزی، بررسی محتویات یخچال و حتی خرید مستقیم آنلاین توسط صفحه نمایش را میدهد! این تحولی تازه در حوزه اینترنت اشیا است.

ایده اصلی این است که یخچال شما تبدیل به محوری ترین ابزار آشپزخانه شود که به سادگی امکان مدیریت امور را از طریق گوشی هوشمند شما و ارتباط با یخچال فراهم میکند. هر بار که در یخچال بسته شود دوربین های مستقر در آن اقدام به عکاسی از محتویات کرده و برای گوشی هوشمند شما ارسال میکنند و در نتیجه از فعالیت های مشکوک فرزند خود در آشپزخانه مطلع خواهید بود!

همانگونه که گفته شد با استفاده از Mastercard میتوانید مستقیما اقدام به سفارش اجناس مورد نیاز خود کنید که اپلیکیشن آن از طریق گوشی هوشمند شما – Family Hub – در دسترس است. این اپلیکیشن همچنین شما را به پلتفرم Samsung Smart Things که پلتفرم اینترنت اشیا است متصل میکند و به این ترتیب یخچال شما قادر به انجام امور بیشتری از جمله خاموش کردن چراغ ها در زمان خواب و حتی قفل کردن درب ها نیز هست.

این یخچال قرار است در فصل بهار روانه بازار شود و هنوز بهای آن مشخص نشده است. دو ویدئو زیر جزئیات بیشتری از این یخچال جدید را تشریح میکند.








ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار