کد خبر: ۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 May 29
هر هفته بازی های مختلفی برای اکس باکس وان منتشر می شود و در سایت اکس باکس نیز این بازی ها و پیشنهاد های این بخش به گیمرها منتشر می شود. از فردا تا ۱۲ خرداد منتظر بازی های جذابی باشید.

به گزارش آی تابناک : به نقل از MSPU 

Victor Vran: Overkill Edition

ویکتور شکارچی شیاطین در راه است، شکارچی شهر نفرین شده زاگوراویا و حالا باید شما در نقش ویکتور تلاش کنید تا این شهر را از این نفرین ازاد کنید. هر حرکت شما برای خروج از گرمای این جنگ و نفرین مهم است و با حملات مرگبار، جهش ها و حرکات زیرکانه باید از انبوهی از جانوران و هیولاها عبور کنید.

TEKKEN 7

بدون شک بازی Tekken یکی از خاطره انگیزترین بازی ها به خصوص برای ایرانی هاست. به همین راحتی از آخرین نسخه ی آن نمی توان گذشت و بار دیگر داستان جنگجویی شخصیت های مختلف این بازی هیاهو را به دنیای گیمرها خواهد آورد. تکنیک های جنگی جدید و نوآورانه، جلوه های بصری واقعی تر و جذاب تر، تجربه مبارزه ی فوق العاده را برای شما ایجاد خواهد کرد.

TOKYO 42

این بازی یک اثر شوتر جهان باز با زاویه دید ایزومتریک به حساب می آید. شما در دنیایی از ترور و کشتار و قتل و حربه های تاکتیکی غرق خواهید شد و با حالت های یک نفره و چند نفره، بازی منحصر به فرد و تحسین برانگیزی را در نسخه ی کوچک شده شهر توکیو انجام خواهید داد.

LOCK’S QUEST

دیوارهای دفاعی و نبرد خود علیه دشمنان کوکی بسازید. شما در نقش لاک پسری که به روستای خود  حمله می کند و باعث یک جنگ گسترده بین نیروهای پادشاهی و ارتش کوکی را زنده می کند.

PERCEPTION

این بازی یک بازی اول شخص ژانر ترسناک می باشد که داستان Cassie یک زن نابینا را روایت می کند و این زن باید مسیرش را در عمارتی در شهر ماساچوست پیدا کند. این خانه بزرگ، توسط یک نیروی ماوراء طبیعه به نام presence تسخیر شده و تنها با یک عصا و گوشی هوشمند و گوش هایی برای شنیدن است که باید مسیر داستانی را پیش ببرید.

 

در کنار این بازی ها، The Culling، Dragon Bros، Plurobi: The Dwarf Planet Tales،Speedrunners  نیز از دیگر بازی ها این هفته اکس باکس وان به شمار می روند.



۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار