تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 May 28
فیس بوک و اینستاگرم کاربرانی انحصاری دارند اما آن‌ها ارتباطی قوی با یکدیگر را نیز شروع کرده‌اند تا به رفاه هر چه بیشتر کاربران بینجامد.

به گزارش آی تابناک : به نقل از انگجت، معمولاً کاربران اینستاگرام با ویژگی‌های جدید و هر روزه این برنامه هیجان زده می‌شوند. مثلاً می‌توان تنها با فشردن یک دکمه در اینستاگرام عکس‌ها و فیلم‌ها را با طیف وسیعی از دوستان و خانواده به اشتراک گذاشت.

همچنان که فیس بوک و دیگر برنامه‌های مسنجر رشد می‌کنند و به یکدیگر نزدیک می‌شوند، اینستاگرام نیز می‌خواهد از قافله عقب نماند. حالا شبکه اجتماعی فیس بوک از یک ویژگی جدید پرده برداری کرده که در آن در برنامه‌های اصلی متعلق فیس بوک، اعلانیه یا نوتیفیکیشن های اینستاگرام ظاهر می‌شود. به این ترتیب کاربران می‌توانند به سرعت بین هر دو برنامه تغییر موقعیت بدهند و هر دو را همزمان زیر نظر داشته باشند.

این ویژگی به عنوان یک افزونه برای اعلام نوتیفیکیشن ها درست در گوشه بالا سمت راست برنامه فیس بوک قرار دارد. از این پس به جای یک هشدار ساده در مورد نوتیفیکیشن ها، یک منوی پاپ آپ بر روی نمایشگر شما باز می‌شود که در آن همه نوتیفیکیش های خوانده نشده در فیس بوک، مسنجر و اینستاگرام ظاهر می‌شود.

هدف فیس بوک از این ایده ساده است: «یادآوری موارد فراموش شده به کاربران، تا در نتیجه آن مردم زمان بیشتری را در این برنامه‌ها صرف کنند». این بدان معناست که تعامل بیشتر کاربران سبب دیده شدن بیشتر تبلیغات بازرگانی و در نتیجه ثروتمندتر شدن فیس بوک می‌شود.


۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار