کد خبر: ۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 May 27
شایعات زیادی درباره فبلت جدید سامسونگ، همان گلکسی نوت 8 منتشرشده است. ظاهراً فبلت پرچم‌دار اولین گوشی کره‌ای‌ها خواهد بود که با دوربین دوگانه روانه بازار می‌شود. اکنون تصویری از نمونه آزمایشی گلکسی نوت 8 در فضای مجازی منتشرشده که دوربین دوال و فلش LED دوگانه را در پنل پشتی دستگاه به نمایش می‌گذارد.

به گزارش آی تابناک : به نقل از فون آرنا تصویر منتشرشده نشان می‌دهد دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 به‌صورت عمودی در پنل پشتی تعبیه شده و در بخش پایینی آن نیز فلش ال ای دی به چشم می‌خورد. اکنون فبلت رونمایی نشده سامسونگ در کنار گلکسی اس 7 اج قرارگرفته و چیزی که جالب است نبود اسکنر اثرانگشت در پنل پشتی یا جلویی است. پس شاید این بدین معناست که سامسونگ توانسته این فناوری را در زیر نمایشگر به کار گیرد. البته اسکنر اثرانگشت در بدنه پشتی گلکسی اس 8 تعبیه شده که خیلی برای کاربران جالب‌توجه نیست، چرا که ممکن است لمس این حسگر به‌طور ناخواسته سبب کثیف شدن لنز دوربین و بی‌کیفیت شدن تصاویر شود.

دوربین دوگانه گلکسی نوت 8

بنا بر شایعات منتشرشده، گلکسی نوت 8 دارای صفحه‌نمایش 6.3 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 835 در بازار آمریکا و اگزینوس 8895 برای دیگر بازارهای جهانی، باتری 3700 میلی آمپرساعتی و قلم S است.

گفته می‌شد گلکسی نوت 8 اولین گوشی کره‌ای‌ها با دوربین دوال خواهد بود، اما ظاهراً گلکسی C10 زودتر از نوت 8 رونمایی شده و  در آن از فناوری دوربین دوگانه استفاده می‌شود.

هنوز دقیقا مشخص نیست گلکسی نوت 8 در چه زمانی رونمایی می‌شود، اما احتمالاً زمان رونمایی آن اوایل ماه سپتامبر خواهد بود.



۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار