کد خبر: ۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 May 25
بر اساس آخرين شايعه‌اي که مطرح شده است، نسل بعدي آيفون احتمالا از دوربين دوگانه‌ي سلفي با قابليت عکاسي پرتره برخوردار خواهد بود.
به گزارش آی تابناک : به نقل از زومیت انتظار مي‌رود اپل اواخر سال جاري آيفون ۸ را عرضه کند، اما شايعات بسياري حاکي از آن هستند که تاريخ انتشار آن به علت برخي مشکلات فني، احتمال دارد به تعويق بيفتد. با وجود‌ اينکه قطعيت اين مسئله هنوز مشخص نيست، يکي از کاربران توييتر با نام VenyaGeskin1@ خبر جديدي منتشر کرده است مبني بر اينکه آيفون ۸ مجهز به يک دوربين دوگانه‌ در قسمت جلو و قابليت ثبت تصاوير سه‌بعدي خواهد بود. همچنين اين دوربين دوگانه‌ي سلفي از يک حالت مخصوص عکس‌برداري پرتره برخوردار خواهد بود.

پيش از اين نيز شايع شده بود که آيفون نسل بعدي، همانند آيفون ۷ پلاس مجهز به دوربين دوگانه‌ي اصلي خواهد بود. آيفون ۷ پلاس هم از حالت پرتره در دوربين اصلي برخوردار بود؛ اما صحبت‌هاي اخير حکايت از اين دارند که اين قابليت با همان الگوريتم مشابه و حالت عکس‌برداري عمودي در دوربين جلو پياده‌سازي خواهد شد. بدون شک با اين تغيير، تصاوير سلفي ثبت‌شده زيباتر و جذاب‌تر خواهند شد و اين مسئله برخي عاشقان سلفي را به پيوستن به باشگاه مشتريان اپل ترغيب خواهد کرد. همچنين گفته مي‌شود که دوربين جلو مجهز به فناوري تشخيص سه‌بعدي چهره خواهد بود که توسط شرکت‌هاي ال‌جي و اينوتک توسعه داده شده و در صورت استفاده از آن، آيفون ۸ به اولين گوشي هوشمندي تبديل مي‌شود که از چنين قابليتي برخوردار است.

بر اساس اظهارات تحليلگر مؤسسه‌ي UBS، استيون ميلونويچ، آيفون ۸ احتمالا در مدل پايه برچسب قيمت ۸۷۰ دلاري خواهد داشت و بالاترين مدل آن با حافظه‌ي داخلي ۲۵۶ گيگابايت، حدودا با قيمت ۱۰۷۰ دلار به فروش خواهد رسيد. اما از آنجا که اپل هميشه محافظه‌کارانه عمل مي‌کند، در مورد اين قيمت‌ها هنوز اطمينان چنداني وجود ندارد.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار