کد خبر: ۹۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 May 24
در ادامه شایعات و اخبار گذشته عکس هایی از ماکت آیفون 8 منتشر شده است.در این خبر به این موضوع اشاره شده است که اپل به مرحله نهایی طرح آیفون 8 رسیده است و این عکس ها نمایی کلی از آیفون 8 را به نمایش می گذارد.

به گزارش آی تابناک : مهمترین نکته از تصاویر منتشر شده ، وجود طراحی عمودی سنسورهای دوربین دوگانه آیفون8 می باشد.همانطور که در شکل هم مشخص است در نسل بعدی آیفون عدو وجود دکمه فیزیکی هوم می باشد.

همانطور که در شکل مشخص است آیفون 8 دارای نمایشگری بدون حاشیه با انحنایی جزئی (2.5D) در لبه ها است. بعد از نخستین آیفون در سال ۲۰۰۷، باز هم شاهد استفاده از استیل ضد زنگ به جای آلومینیوم در نوار دور تا دور موبایل هستیم.

نکته بعدی در تصاویر حذف جک 3.5 میلیمتری می باشد. و دو مجموعه اسپیکر در طرفین درگاه لایتنینگ قرار دارند.قابلیت دیگری به احتمال زیاد در آیفون 8 شاهد آن خواهیم بود شارژ وایرلس می باشد.

در خبرهای قبلی آیفون  اعلام کرده بود که برای استفاده از سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش OLED سایز 5.8 اینچی مشکل دارد.شاید یکی از دلایل خدف سنسور اثر انگشت در این نسخه همین موضوع باشد.

طبق روال معرفی آیفون ، باید در ماه سپتامبر منتظر معرفی آآیفون 8 باشیم اما پیشتر در خبرها نیز آمده بود که به علت برخی مشکلات فنی و کمبود قطعات ممکن است که آیفون 8 دیرتر از موعود خود معرفی شود.


۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار