کد خبر: ۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 May 23
شما کاربران شبکه های اجتماعی می توانید با دو ترفند چند اکانت تلگرام بر روی گوشی تلفن همراهتان داشته باشید.
به گزارش آی تابناک : به نقل از باشگاه خبرنگاران در عصر ارتباطات ایمیلی و شبکه های اجتماعی بسیاری از افراد که در گذشته برای زندگی کاری و شخصی خود چند شماره تلفن داشتند حال به داشتن چند حساب جداگانه در شبکه های اجتماعی روی آورده اند تا بتوانند به تفکیک به امور موردنظرشان رسیدگی کنند.

با شدت گرفتن استفاده از پیام رسان تلگرام بسیاری بر آن شدند تا در این شبکه چند اکانت برای پرداختن به کارهای خود داشته باشند اما این کار تنها با خارج شدن و ورود مجدد با حساب کاربری جدید امکان پذیر بود اما در حال حاضر روش هایی ساده وجود دارد تا شما در گوشی تلفن همراه خود چند اکانت تلگرام به طور همزمان فعال داشته باشید، هرچند این قابلیت هنوز به صورت رسمی وجود ندارد اما با دو راه حل ساده می توانید این مشکل را حل کنید.

به غیر از نرم افزار رسمی تلگرام چند اپلیکیشن دیگر هم وجود دارند که غیر رسمی بوده اما تمامی قابلیت های تلگرام را دارند، این امر به دلیل Open Source بودن نرم افزار است که می تواند برنامه های متفرقه را نیز از سوی سایر توسعه دهنگان تولید و منتشر کند، ساده ترین راه برای داشتن چند اکانت با تمام ویژگی های تلگرام حتی دسترسی به مخاطبان تلگرام در گوشی تلفن همراه شما نصب این نرم افزارهای جانبی است.

موبوگرام، آنگرام، پلاس مسنجر برای سیستم عامل اندروید و تله گرام و آیتله برای سیستم عامل IOS پیشنهاد می شود.
چگونه چند اکانت تلگرام روی تلفن همراه بسازیم؟

چگونه چند اکانت تلگرام روی تلفن همراه بسازیم؟
راه حل دوم نصب نرم افزارهایی است که می توانند دو یا چند نسخه از یک اپلیکیشن را اجرا کنند، این نوع برنامه ها می تواند علاوه بر تلگرام در دیگر شبکه های نیز به شما کمک کند، برای دسترسی به این نرم افزار بهتر است App Cloner را نصب کنید.
چگونه چند اکانت تلگرام روی تلفن همراه بسازیم؟
چگونه چند اکانت تلگرام روی تلفن همراه بسازیم؟
این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که از برنامه اصلی مد نظر خود ( به عنوان مثال تلگرام) یک نسخه کپی تهیه کنید و با یک اکانت جدید به آن ورود کنید. البته برخی از گوشی های هوشمند همانند هوآوی به صورت پیش فرض این امکان را بر روی گوشی های خود فراهم کرده است.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار