کد خبر: ۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 May 22
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد گفت: برنامه داریم به زودی برج فناوری نانو را در این دانشگاه راه‌اندازی کنیم.
به گزارش آی تابناک : به نقل از مهر مرتضی موسی‌خانی امروز در حاشیه افتتاح مرکز تحقیقات فناوری نانو واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد اظهار داشت: امیدواریم مرکز تحقیقات فناوری نانو واحد تهران ـ جنوب این دانشگاه به یک قطب بزرگ در استان تهران تبدیل شود؛ بنابراین برنامه داریم به زودی برج فناوری نانو را در این دانشگاه راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: اولویت این دانشگاه، حرکت به سمت پژوهش‌های مفید و کاربردی است و به دنبال پژوهش‌های بنیادی نیستیم.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد ادامه داد: اکنون محصولاتی در دنیا ساخته شده که این محصولات دیگر به عنوان اختراع شناخته نمی‌شود، اما باید بستری را فراهم کنیم تا بتوانیم این محصولات را بومی کرده و در کشور تولید کنیم.

موسی‌خانی با اشاره به حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در گذشته نیز این معاونت به فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه آزاد کمک‌های زیادی کرده است و امیدواریم این روند در آینده نیز ادامه داشته باشد.

وی عنوان کرد: نگاه ما در برنامه‌های پژوهشی این دانشگاه، تجاری‌سازی محصولات است؛ بنابراین از سرپرست دانشگاه درخواست کردیم تا موضوع توسعه پارک دانشگاه آزاد را مورد توجه قرار دهند و یک شعبه از این پارک در تهران نیز راه‌اندازی شود.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری سال ۹۶ را به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری کردند، بنابراین دانشگاه آزاد برنامه دارد اقدامات عملی در این زمینه انجام دهد تا در پایان جابجایی، کارنامه درخشانی در این زمینه داشته باشد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار