کد خبر: ۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۱۹ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 09
چندین کاربر گوشی موتورولا Droid Turbo 2، گزارش داده‌اند که یک نوار رنگی عمودی برروی نمایشگر گوشی‌ آن‌ها نقش بسته است. اگر نگاهی به انجمن موتورولا داشته باشید، احتمالاً متوجه خواهید شد که این موضوع، به ماه نوامبر سال گذشته برمی‌گردد. برای جزئیات بیشتر،

چندین کاربر گوشی موتورولا Droid Turbo 2، گزارش داده‌اند که یک نوار رنگی عمودی برروی نمایشگر گوشی‌ آن‌ها نقش بسته است. اگر نگاهی به انجمن موتورولا داشته باشید، احتمالاً متوجه خواهید شد که این موضوع، به ماه نوامبر سال گذشته برمی‌گردد. برای جزئیات بیشتر،


DROID-Turbo2

یک کاربر در انجمن موتورولا نیز، از این موضوع گلایه کرده است و مدعی شده که موتورولا Droid Turbo 2، تنها با ضربه بسیار محکم آسیب خواهد دید و البته ضدشوک نیست.

gsmarena_002

او هم‌چنین، ایمیل خود را به Verizon نشان داده است که شامل تصویری از گوشی با یک  نوار رنگی عمودی برروی نمایشگر آن می‌شود؛ در تیتر ایمیل وی، این کاربر نوشته است : « موتورولا Droid Turbo 2 ضدضربه است و نشکن، نیست.»

با این‌حال، این کاربر مدعی شده که تابه‌حال، گوشی خود را پرت نکرده است؛ البته واحد پشتیبانی، این مشکل را تایید و یک گوشی جدید برای وی فرستاده است. بقیه کاربران، مدعی هستند که این نوار رنگی، هنگامی‌که نمایشگر گوشی روشن است؛ همیشه وجود دارد. موتورولا  Droid Turbo 2 در اکتبر سال 2015، با مشخصاتی نظیر یک نمایشگر 5.4 اینچی با رزولوشن 1550 در 2560 پیکسل معرفی شد. پوشش نمایشگر این مدل، به‌گونه‌ای طراحی شده که نشکن باشد. هم‌چنین یک تراشه اسنپدراگون 810 کوالکام با هشت هسته پردازشی، 3 گیگابایت رم، دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی در لیست مشخصات‌فنی آن جلب توجه می‌کند.


منبع:ترنجی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار