تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 21
وبسايت اسلش گير امروز تصوير تازه اي را منتشر کرده و ادعا مي کند به سه مدل آيفوني تعلق دارند که قرار است امسال معرفي شوند.
به گزارش آی تابناک : به نقل از دیجیاتو همانطور که در خبرها خوانده ايد آيفون 8 به رسم سنوات قبلي شهريورماه همراه با تغييرات قابل توجه معرفي شود و همزمان شرکت اپل از نسخه هاي به روز شده براي مدل کنوني اين اسمارت فون به نام هاي آيفون 7 اس و 7 اس پلاس رونمايي خواهد کرد.

البته اين دو موبايل به احتمال خيلي زياد از نظر ابعاد مشابه به نسخه استاندارد خود يعني آيفون 7 هستند، با اين همه آيفون 8 طبق شايعات با طراحي کاملا جديد و يک نمايشگر لبه به لبه 5.8 اينچي اولد از راه مي رسد که کل بخش جلويي دستگاه را در بر خواهد گرفت.

براساس خبرهاي رسيده، حاشيه هاي اطراف نمايشگر آيفون 8 تنها حدود 4 ميليمتر خواهند بود که البته اين موضوع با استناد به تصاويري گفته شده که هفته پيش منتشر شدند و تصور مي شود به ماکت اين موبايل تعلق دارند.

با توجه به نزديک شدن ماه ژوئن که مصادف است با نهايي شدن طراحي آيفون 8، پيش بيني شده که طي هفته هاي آتي طرح هاي شماتيک و تصاوير بيشتري از اين اسمارت فون به بيرون درز کند.
دوربين آيفون 8 آرايشي عمودي دارد

اين تصاوير که ظاهرا از وبسايت Weibo به دست آمده اطلاعات زيادي را در خود ندارند با اين همه نشان مي دهند که آيفون 8 احتمالا اندکي از آيفون 7 اس بزرگ تر است. اين در حاليست که پيشتر گفته شده بود موبايل مورد بحث نمايشگري هم اندازه با آيفون 7 پلاس دارد که در بدنه آيفون 7 جاي گرفته. حالا اما با استناد به تصوير لو رفته مي توان گفت که آيفون 8 اندکي بزرگ تر از آيفون 7 خواهد بود.

نکته ديگري که از روي اين تصوير مي توان تشخيص داد آنکه ظاهرا دوربين اصلي اين موبايل نيز آرايشي عمودي دارد که البته در تصاوير لو رفته قبلي نيز به اين موضوع اشاره شده بود.

گفتني است به اعتقاد برخي اين آرايش به خاطر امکاناتي است که اپل در زمينه واقعيت افزوده براي آيفون 8 در نظر گرفته است. در هر حال بهتر است از گمانه زني بيشتر در اين رابطه خودداري کنيم و اندکي صبور باشيم تا آيفون جديد رسما معرفي شود.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار