تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 21
Wavepod یک سیستم امنیت خانگی بی سیم جدید با نام Homsecure تولید کرده که می‌تواند به سیستم‌های هشدار خانگی موجود مرتبط شود و در زمان دور بودن از خانه اعلان‌هایی به گوشی همراهتان ارسال کند.

به گزارش آی تابناک : به نقل از گیکی گجت، طراحی Homsecure به گونه‌ای است که یک سیستم وای فای هوشمند ارائه می‌کند که می‌تواند به راحتی با سیستم‌های دیگر موجود در خانه ادغام شود. قیمت این سیستم 49 دلار در نظر گرفته شده است.
برای آشنایی بیشتر با Homsecure می‌توانید ویدئوی تبلیغاتی که در انتهای مطلب آمده است را مشاهده کنید. در این فیلم توسعه دهندگان دستگاه درباره این سیستم توضیحات بیشتری توضیح می‌دهند که می‌تواند دود، آب، هشدارهای امنیتی و غیره را  کنترل کند: «خانه ما همان جای امنی است که ما ایجاد می‌کنیم و بهترین لحظات زندگی را در آنجا سپری می‌کنیم. ما بیشترین تلاش خود را می‌کنیم که این مکان را امن و ایمن نگه داریم و به همین خاطر است بیشتر خانه‌ها از چندین سیستم هشدار از جمله هشدارهای مربوط به دود، مونوکسید کربن و هشدارهای امنیتی برخوردار هستند. سیستم Homsecure دستگاه هوشمند قدرتمندی است که می‌تواند به سیستم‌های هشداری خانه متصل شود و در زمان بیرون بودن از خانه اعلان‌هایی به گوشی شما  بفرستد تا خانه شما را ایمن نگه دارد.

از تابستان سال گذشته 2016 تلاش می‌کنیم تا مطمئن شویم Homsecure نه تنها یک مفهوم صرف نیست بلکه یک محصول واقعی با قابلیت‌های کاربردی است. ما پیش از این یک اپلیکیشن آی او اس و اندرویدی و یک پلتفرم ابری در  سرویس‌های وبی آمازون توسعه داده‌ایم و نمونه طراحی نهایی خود را با موفقیت تولید کرده‌ایم. برای آزمایش این دستگاه ما از دوستان و آشنایان خود خواستیم که آن را در خانه‌های خود امتحان کنند که نتایج بسیار جالبی را به دست آوردیم.»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار