کد خبر: ۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۱۹ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 09
گویا نرم افزاری جدیدی برای سیستم عامل iOS طراحی و منتشر شده است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده و شبکه اجتماعی جدیدی را معرفی نموده است که میتواند به زودی به یک شبکه اجتماعی مسلط در پلتفرم موبایل تبدیل شود.

گویا نرم افزاری جدیدی برای سیستم عامل
iOS طراحی و منتشر شده است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده و شبکه اجتماعی جدیدی را معرفی نموده است که میتواند به زودی به یک شبکه اجتماعی مسلط در پلتفرم موبایل تبدیل شود.

نام این شبکه اجتماعی Peach بوده و به شکل عجیبی ترکیبی از Tumbler، Slack و تلگرام است. این سرویس که در حال حاضر بر روی توییتر به شدت ترند شده است، در حال حاضر تنها بر روی دستگاه های iOS قابل دریافت است و خود را اینگونه معرفی میکند: روشی ساده و سرگرم کننده برای ارتباط با دوستان.

سوال این است که چه چیز باعث شده تا این ابزار به یک نمونه خاص تبدیل شود؟ در حال حاضر Peach به شدت ساده است و در واسط کاربری خود یک Command Line دارد که یاد آور Slack است. برای مثال در حالی که یک پست میگذارید میتوانید از کلید واژه GIF در این Command Line استفاده کنید تا مجموعه ای از تصاویر انیمیشن GIF برای استفاده در اختیار شما قرار بگیرد.

البته Peach اولین شبکه اجتماعی نیست که به امید جا باز کردن بین کاربران طی سالهای اخیر طراحی شده و این نرم افزار اکنون مسیری را مانند Ello یا Snapchat میرود. اما جالب ترین نکته در مورد این شبکه اجتماعی همین Command Line آن است.

شبکه اجتماعی جدیدی برای iOS که همه درباره آن صحبت میکنند


واسط کاربری آن بسیار ساده است. شما قادر به دیدن پست های سایرین هستید اما برای گذاشتن نظر و کامنت باید ابتدا با آنها دوست شوید. نکته عجیب غریب دیگر در این شبکه اجتماعی این است که خود برای پست گذاشتن به شما کمک میکند. برای مثال قابلیتی دارد که به وسیله آن سوالاتی از شما میپرسد: عجیب ترین غذایی که تا به حال خورده اید، یا مهمتریت استعدادی که دارید. این سوالات برای شروع مکالمات و مباحث طراحی شده.

قابلیت Magic Word این شبکه اجتماعی به شما اجازه میدهد تا سریعا اطلاعات و گزینه های اضافی را به پست های خود اضافه کنید. کلماتی مانند، Gif، Weather، Events، Rate، Time، Song، Draw، Here، Battery، Move و مانند آن دستوراتی هستند که در Command Line میتوانید از آنها استفاده کنید.

به نظر میرسد که این شبکه اجتماعی که اکنون در ابتدای راه است و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده میتواند تا مدتی دیگر به یک شبکه اجتماعی مسلط تبدیل شود و شاید حتی جای شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام را نیز بگیرد. باید منتظر ماند و دید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار