کد خبر: ۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 21
رئیس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی اداره کل هواشناسی گلستان با اشاره به وزش باد شدید در نقاط مختلف استان ،گفت که بیشترین سرعت وزش باد با 72 کیلومتر بر ساعت صبح یکشنبه در علی ابادکتول ثبت شده است.
به گزارش آی تابناک : به نقل از ایرنا محمود محمدقلی پور یکشنبه اظهار کرد: وزش باد امروز در نواحی مختلف استان متغیر بوده و سرعت آن در نواحی مرکزی 60 – 45 کیلومتر برساعت، نواحی شمالی 60 – 50 کیلومتر برساعت و نواحی کوهستانی بین 72 تا 30 کیلومتر برساعت متغیر بود.
به گفته وی؛ سامانه هوایی کنونی در استان کم فشار بوده که از پیامدهای آن وزش باد در برخی ساعت است و از عصر امروز به تدریج سامانه بارشی وارد گلستان می شود. 
وی افزود: پیامد ورود سامانه بارشی به استان گلستان افزایش ابر، گاهی اوقات آذرخش (رعد وبرق) و بارندگی خواهد بود.
محمدقلی پور اضافه کرد: وقوع پدیده مه در برخی از مناطق استان و کاهش دما تا اواخر روز دوشنبه بین هشت تا 10 درجه سانتیگراد از دیگر پیامدهای این سامانه است.
به گفته وی؛ از فعالیت این سامانه به تدریج از عصر دوشنبه کاسته شده و در ادامه از استان عبور خواهد کرد.
وی افزود: اکنون دمای گرگان مرکز استان 25 درجه سانتیگراد بالای صفر بوده که نسبت به روز گذشته چهار درجه سانتیگراد افزایش نشان می دهد و در سایر مناطق استان نیز این افزایش دما را به جز مراوه تپه داریم.
صادقعلی مقدم مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان نیز در این پیوند به خبرنگار ایرنا گفت: گزارشی در خصوص خسارت وزش باد در استان از سوی فرمانداران شهرستان های تابعه اعلام نشده ا ست.






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار