کد خبر: ۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 20
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به مناسبت حضور حماسی و حداکثری مردم شریف ایران در پای صندوق های رای انتخابات ریاست جمهوری، پیام تبریک صادر کرد.
به گزارش آی تابناک : به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان، خطاب به مردم ایران و به مناسبت حضور حماسی و حداکثری ایشان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پیام تبریک صادر کرد. متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«دوباره لبخند             دوباره پیوند                 دوباره پیمان                 دوباره ایران

حماسه «29 اردیبهشت»، رویدادی است که عظمت مردم ایران در آن متبلور شده است. این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب و همه ایرانیان هوشیار تبریک می‌گویم.

آنچه دغدغه همه ماست، تحقق اقتصاد مقاومتی با رونق تولید و اشتغال است که البته پیشران واقعی آن «اقتصاد دانش‌بنیان» خواهد بود. حضور حماسی و حداکثری مردم شریف ایران در این انتخابات، دل همه را روشن و امید و باور ما  برای ایجاد زیست‌بوم فناوری را صدچندان کرده است.

بی‌شک دولت دوازدهم، به پشتوانگی این حضور، امید و انگیزه فراوان خواهد داشت برای به بار نشاندن توانمندی‌ها جوانان برومند و متخصصان دلسوز کشور. دولت جدید، با ادامه مشی اعتدال، دولت صددرصدی خواهد بود و برای داشتن فردای روشن، میدان عمل را برای حضور همه اقشار و افکار، فراخ و گسترده خواهد کرد.

آرزومندم که با تداوم همدلی و همکاری پس از انتخابات، بتوانیم قله‌هایی را که سزاوار سربلندی ماست، فتح کنیم. ان‌شاءالله.»




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار