کد خبر: ۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۱ - ۱۸ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 08
همان‌طور که حتماً می‌دانید، یوبی‌سافت برروی بازی Far Cry Primal مشغول به‌کار است که آن‌را به‌زودی عرضه خواهد کرد. این شرکت بازی‌سازی به‌تازگی، حداقل و حداکثر مشخصات سخت‌افزاری لازم را برای اجرای بازی Far Cry Primal به‌صورت رسمی اعلام کرده است.

همان‌طور که حتماً می‌دانید، یوبی‌سافت برروی بازی Far Cry Primal مشغول به‌کار است که آن‌را به‌زودی عرضه خواهد کرد. این شرکت بازی‌سازی به‌تازگی، حداقل و حداکثر مشخصات سخت‌افزاری لازم را برای اجرای بازی Far Cry Primal به‌صورت رسمی اعلام کرده است.


far-cry-primal-pc-system-minimum-and-recommended-specs-revealed-498597-2

نسخه جدید سری محبوب و دوست‌داشتنی Far Cry Primal تنها برروی رایانه‌های 64 بیتی اجرا می‌شود و تیم توسعه مدعی شده است که این عنوان، تمامی تنظیمات لپ‌تاپ‌ها را به‌خوبی پشتیبانی می‌کند؛ حتی اگر آن‌ها، شامل سخت‌افزار ذکرشده باشند. در ادامه حداقل و حداکثر مشخصات سخت‌افزاری لازم برای اجرای این عنوان را مشاهده می‌کنید:

حداقل مشخصات سخت‌افزاری برای اجرای Far Cry Primal
  • سیستم‌عامل: ویندوز 8، ویندوز 8.1 و ویندوز 10
  • پردازنده: اینتل Core i3-550 یا AMD Phenom II X4 955 و بهتر
  • مقدار حافظه رم: 4 گیگابایت
  • کارت‌گرافیک: انویدیا GeForce GTX 460 با 1 گیگابایت حافظه VRAM و یا AMD Radeon HD 5770 با یک گیگابایت حافظه VRAM
  • فضای مورد نیاز: 20 گیگابایت
حداکثر مشخصات سخت‌افزاری برای اجرای Far Cry Primal
  • سیستم‌عامل: ویندوز 7، ویندوز 8.1 و ویندوز 10
  • پردازنده: اینتل Core i7-2600K یا AMD FX-8350 و بهتر
  • مقدار حافظه رم: 8 گیگابایت
  • کارت‌گرافیک: انویدیا GeForce GTX 780 یا AMD Radeon R9 280X و بهتر
  • فضای مورد نیاز: 20 گیگابایت

Far Cry Primal در تاریخ 23 فوریه برای کنسول‌های بازی ایکس‌باکس وان مایکروسافت و پلی‌استیشن 4 سونی عرضه خواهد شد و کاربرانی که مایل به انجام آن برروی رایانه‌های خانگی خود هستند، باید تا 1 مارس برای عرضه آن منتظر بمانند.

گیمر در نقش یک شکارچی قرار خواهد گرفت که می‌تواند حیوانات را به‌ دام بیاندازد

slideshow_fankit_223758

Far Cry Primal را می‌توان نشانه‌ای روشن عنوان کرد که نشان می‌دهد یوبی‌سافت، مایل است تا این آی‌پی را به شیوه‌ای غیرمتعارف گسترش دهد؛ اولین‌بار، این شرکت بازی‌سازی با معرفی Far Cry Blood Dragon به‌عنوان یک اسپین-آف، توانست نظر مساعد کاربران و منقدان را به خود جلب نماید.

عنوان جدید یوبی‌سافت، گیمرها را در نقش Takkar قرار می‌دهد که یک شکارچی است؛ کاربران باید در این عنوان، حیوانات را به دام انداخته و شکار نمایند. هم‌چنین از تریلرهای Far Cry Primal می‌توان متوجه شد که یوبی‌سافت، طبیعت وحشی دوران عصرحجر را به‌خوبی به تصویر کشیده است.

داستان این عنوان به‌گونه‌ای پیش می‌رود که شخصیت اصلی قدرت‌مندتر شده و با تجربه چالش‌های متفاوت، برای رهبری قبیله‌ای از انسان‌ها که در سرزمین Oros زندگی می‌کنند؛ آماده‌تر شود.

گیمرها در Far Cry Primal از داشتن اسلحه محروم هستند و برای پیشبرد داستان، باید از سلاح‌هاس سرد و کمان‌های کوتاه برد استفاده نمایند. البته یوبی‌سافت وعده داده است که مبارزه با دشمنان و چالش‌های دیگر این بازی، بسیار جذاب و سرگرم‌کننده خواهد بود.

سیستم Crafting نسبت به نسخه‌های قبلی در Far Cry Primal از اهمیت بیشتری برخورددار است و زنده‌ماندن در طبیعت وحشی بازی، دشوار خواهد بود چراکه کاربران باید از دو عنصر کلیدی آتش و غذا در جریان بازی به‌خوبی استفاده نمایند.

سرزمین Oros، مملو از ماموت‌ها و ببرهای تیز دندان است و Far Cry Primal با تمرکز برروی آن، چالش‌های زیادی را در جریان بازی برای کاربران در نظر گرفته است. متاسفانه باید گفت که Far Cry Primal از بخش چندنفره یا مولتی‌پلیر پشتیبانی نمی‌کند.


منبع:ترنجی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار