تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 15
به تازگی اخبار متفاوتی در خصوص تمرکز سامسونگ روی توسعه یک فبلت جدید از سری گلکسی جی منتشر شده است. در همین راستا، امروز هم تصاویری به طور غیررسمی منتشر شده که به‌طور کامل مشخصات و قابلیت‌های فبلت جدید این شرکت به نام Galaxy J7 Max را تشریح کرده است.

به گزارش آی تابناک : به نقل از شهر سخت افزار با استناد به این تصاویر که گفته می‌شود از منابع نزدیک به شرکت سامسونگ در اختیار رسانه ها قرار گرفته، می‌توان نتیجه گرفت که Galaxy J7 Max (با مدل SM-SM-G615F) به صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی از نوع TFT با رزولوشن تمام اچ‌دی یعنی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز خواهد شد. علاوه بر این، از تراشه هشت‌ هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۶ گیگاهرتز در این محصول استفاده خواهد شد. شواهد امر از به‌کارگیری تراشه MediaTek Helio P20 (MT6757V) در این محصول حکایت دارند. علاوه بر این، از چهار گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی قابل افزایش از طریق به‌کارگیری کارت حافظه جانبی در این محصول استفاده شده است.

این محصول از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 در بخش پشتی گوشی بهره‌مند شده است. این ترکیب در کنار فلش LED دوگانه قرار گرفته است. در جلوی گوشی نیز شاهد استفاده از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 هستیم. نکته قابل توجه آنکه در کنار سنسور جلویی نیز شاهد تعبیه یک فلش LED هستیم. دوربین جلویی به قابلیت Smart Glow 2.0 نیز مجهز شده تا بتوانید عکس‌های سلفی جذاب‌تری را به ثبت برسانید.

گلکسی جی ۷ مکس به‌طور پیش‌فرض از اندروید ۷.۰ نوگت بهره‌مند شده و از سیستم پرداخت سامسونگ پی مینی (Samsung Pay Mini) نیز پشتیبانی می‌کند. آن‌طور که از شواهد امر پیداست اسکنر تشخیص اثرانگشت این محصول نیز در زیر کلید هوم در جلوی گوشی تعبیه شده است. در نهایت، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپرساعتی نیز توان الکتریکی مورد نیاز مولفه‌های سخت‌افزاری این گوشی را تامین خواهد کرد.

 در یکی از تصاویر منتشر شده، به مقایسه قابلیت‌های گلکسی جی ۷ مکس با گوشی‌های هوشمند تولیدی شرکت‌های چینی نیز پرداخته شده است. در این تصویر ادعا شده قابلیت‌هایی نظیر امکان استفاده از سیستم پرداخت الکترونیکی، Insta Share، Smart Augmented Reality یا حتی امکان شخصی‌سازی تصاویر با استفاده از استیکرها و فیلترهای مختلف، در گوشی‌های چینی عرضه شده در این محدوده قیمتی وجود ندارد. علاوه بر این، از مواردی مانند تعبیه فلش در کنار دوربین جلویی، امکان عکس‌برداری با کیفیت بالا در نور محیطی کم یا به‌کارگیری صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن اچ‌دی و حتی تجهیز به ۴ گیگابایت رم نیز به عنوان مواردی یادشده که گوشی‌های چینی در این محدوده قیمتی از آن بی‌بهره‌اند. انتظار می‌رود گلکسی جی ۷ مکس با قیمت ۳۱۲ دلار پیش روی مشتاقان قرار گیرد.

در جدول سوم، فبلت جدید سامسونگ با محصولات چینی نظیر OPPO F1s، Vivo V5 و Oppo F3 مقایسه شده است.

انتظار می‌رود گلکسی جی ۷ مکس در قالب رنگ‌های طلایی و سیاه به بازار عرضه شود. این محصول احتمالا در ماه ژوئن رونمایی خواهد شد. 



۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار