کد خبر: ۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 07
بر هیچ کس پوشیده نیست که مایکروسافت به صورت تدریجی در حال ارتقای بخش هایی از سیستم عامل ویندوز ۱۰ به سوی پلتفرم یونیورسال است؛ به عنوان مثال، کنترل پنل به آرامی در حال انتقال به اپلیکیشن تنظیمات ویندوز ۱۰ است. فایل اکسپلورر ویندوز از بخش های مهمی است که تا کنون تغییرات خاصی نداشته، ولی به نظر می رسد مایکروسافت کار بر روی آن را شروع کرده، به طوری که برخی موفق شده اند به فایل اکسپلورر یونیورسال ویندوز ۱۰ دسترسی پیدا کنند.

به گزارش آی تابناک : به نقل از وینفون اکنون ما در این مطلب قصد داریم نحوه ی فعال سازی فایل اکسپلورر جدید ویندوز ۱۰ که مایکروسافت به صورت مخفیانه در حال کار بر روی آن است را به شما آموزش دهیم. قبل از شروع، لازم به توضیح است که برای این کار شما نیاز به بیلد ۱۵۰۶۳ و یا بالاتر ویندوز ۱۰ دارید، در غیر این صورت این روش کار نخواهد کرد.

  1. بر روی دسکتاپ خود کلیک راست کنید و از New گزینه ی Shortcut را بزنید.
  2. سپس از شما خواسته می شود تا محل فایل اکسپلورر UWP را وارد کنید:
  3. عبارت explorer shell:AppsFolder\c5e2524a-ea46-4f67-841f-6a9465d9d515_cw5n1h2txyewy!App را وارد کرده و بر روی Next کلیک کنید. از شما خواسته می شود تا برای شرتکات یک نام وارد کنید – ما نام "UWP File Explorer” را وارد کردیم، اما شما می توانید آن را هر چیزی که دوست دارید نامگذاری کنید.
  4. در حال حاضر، آیکون ساخته شده بر روی دسکتاپ به آیکون فایل اکسپلورر تغییر خواهد کرد و با دوبار کلیک کردن بر روی آن، فایل اکسپلورریونیورسال باز می شود.

در حالی که شما قادر خواهید بود به آن دسترسی داشته باشید و از آن استفاده کنید، لازم است بدانید که این فایـل اکسپلورر جدید هنوز پایداری زیادی ندارد و در برخی مواقع کرش می کند. با این حال، به نظر می رسد زمان زیادی تا معرفی این فایل اکسپلورر جدید و مدرن نمانده باشد و انتظار می رود مایکروسافت آن را در بیلد های آینده ی ویندوز ۱۰ در دسترس کاربران قرار دهد.


۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار