تاریخ انتشار: ۱۷:۴۸ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 06
اخیراً توجه زیادی به گجت های پوشیدنی چون ساعت‌های هوشمند، دستبندهای سلامتی و ... نمی‌شود، چراکه کاربران تمایل زیادی به خرید این محصولات ندارند و گوشی‌های هوشمند نیاز آن‌ها را تأمین می‌کند؛ اما به نظر می‌رسد فروش جهانی این محصولات با رشد همراه بوده؛ گزارش موسسه Strategy Analytics نشان می‌دهد اپل موفق‌ترین تولیدکننده در حوزه گجت های پوشیدنی شناخته می‌شود.

به گزارش آی تابناک : به نقل از فون آرنا فروش محصولات پوشیدنی در بازه زمانی ژانویه تا مارس، از 18 میلیون واحد در سال گذشته به 22 میلیون دستگاه رسیده که رشد 21 درصدی را نشان می‌دهد. کمپانی اپل نیز به فروش بیشتری از اپل واچ‌های خود دست‌یافته و موفق شده با رشد 58 درصدی، فروش خود را از 2.2 میلیون دستگاه به 3.5 میلیون واحد برساند.

در بازه سه‌ماهه ژانویه تا مارس، سهم اپل از بازار جهانی گجت های پوشیدنی به 15.9 درصد رسیده که رشد 12.1 درصدی را به نسبت سه‌ماهه نخست سال گذشته میلادی اعلام می‌کند. اکنون اپل از جایگاه چهارم تولیدکننده برتر محصولات پوشیدنی صعود کرده و به صدر جدول رسیده است.

این در حالی است که فیت بیت با کاهش فروش همراه بوده و میزان فروش آن از 4.5 میلیون دستگاه به 2.9 میلیون رسیده است. پس کاهش فروش سبب شده تا سهم این کمپانی از بازار گجت های پوشیدنی از 24.7 درصد به 13.2 درصد برسد و در جایگاه سوم قرار گیرد.

میزان فروش گجت های پوشیدنی

شیائومی در جایگاه دوم تولیدکننده پرفروش گجت های پوشیدنی قرار دارد، به‌طوری‌که دستبند Mi Band تنها 15.5 درصد از بازار محصولات پوشیدنی در سه‌ماهه نخست سال 20177 میلادی را در انحصار خود دارد. گجت های پوشیدنی شیائومی قیمت مناسبی دارند که به‌عنوان مزیت رقابتی آن‌ها مطرح می‌شود. چینی‌ها در این بازه زمانی در حدود 3.4 میلیون واحد به فروش رسانده‌اند که کاهش 10.5 درصدی را به نسبت بازه زمانی مشابه در سال گذشته میلادی نشان می‌دهد.

در نهایت نتیجه می‌گیریم اپل واچ‌ها با طراحی زیبا و تبلیغات مناسب توانسته‌اند به فروش بیشتری دست یابند، به طوری که اپل واچ 2 فروش خوبی در ایالات‌متحده آمریکا و بریتانیا داشته است.



۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار