کد خبر: ۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۱۷ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 07
هوشمند Jade Primo شرکت ایسر که اخیرا در نمایشگاه CES 2016 رونمایی شده است، طی چند روز اخیر توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است و به عنوان یک هوشمند ویندوز ده خارج از خط لومیا و مایکروسافت، توانسته نگاه های زیادی را به ایسر و آینده این شرکت معطوف کند.

هوشمند
Jade Primo شرکت ایسر که اخیرا در نمایشگاه CES 2016 رونمایی شده است، طی چند روز اخیر توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است و به عنوان یک هوشمند ویندوز ده خارج از خط لومیا و مایکروسافت، توانسته نگاه های زیادی را به ایسر و آینده این شرکت معطوف کند.

تا پیش از این اگر قرار بود دست به انتخاب یک هوشمند ویندوز 10 بزنید گزینه های متعددی پیش پای شما نبود. یا باید اقدام به خرید Lumia 950 و 950 XL مایکروسافت میکردید، یا آنکه برای رسیدن بروزرسانی های ویندوز 10 بر روی موبایل های قبل کمی صبر و تحمل به خرج میدادید.

اما اکنون ایسر اقدام به رونمایی از هوشمد Liquid Jade Primo کرد است که جدیدترین گوشی هوشمند مجهز به ویندوز 10 میباشد که پیش از این در نمایشگاه IFA رونمایی و معرفی شده بود. ضمنا ایسر برای ایجاد جذابیت بیشتر در این هوشمند اقدام به معرفی صفحه کلید، ماوس و پایه برای آن کرده است.

مشخصات فنی این هوشمند تنه به تنه لومیا 950 میزند: صفحه نمایش با وضوح Full HD، پردازشگر شش هسته ای از نوع اسنپدراگون 808، 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از Micro SD، UCB Type-C، دوبین 12 مگاپیکسل و دوربین دوم 8 مگاپیکسل.

میتوانید در ویدئو زیر نگاهی از نزدیک به این هوشمند پر قدرت داشته باشید.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار