کد خبر: ۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 04
اپلیکیشن مسیریاب Waze را خیلی از کاربرانی که رانندگی می‌کنند و نمی‌خواهند در ترافیک بمانند و یا ترجیح می‌دهند برای رفتن به آدرسی که با آن آشنایی ندارند از این نرم‌افزار یا موارد مشابه استفاده کنند، می‌شناسند.
به گزارش آی تابناک : Waze را سال ۲۰۱۳ گوگل با مبلغ بسیار زیادی از مالک سابق‌اش خریداری کرده است و تا کنون تحت مالکیت این شرکت هست. با فراایران همراه شوید تا روش استفاده از Waze را به شما آموزش دهیم.
 
دارندگان سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس می‌توانند این اپلیکیشن کاربردی را دانلود و نصب کنند. بعد از نصب می‌توان از آن به روش زیر استفاده کرد.
 
در مستطیل رو به روی علامت ذره‌بین یا همان جستجو آدرسی را که می‌خواهید بنویسید، در صفحه‌ای که می‌آید می‌توانید زمان تقریبی رسیدن به مقصد را که ۹۹ درصد درست تخمین زده شده است را ببینید، با لمس علامت بلندگو در همان قسمت می‌توانید صدای راهنمای اپلیکیشن را خاموش یا روشن کنید. دکمه آبی رنگ Go Now را لمس کنید تا Waze شما را از جایی که هستید به مقصدتان برساند.
 
در نقشه‌ای که پیش روی شما قرار داده می‌شود، مسیری که باید بروید به رنگ بنفش شده است، راه‌های یک طرفه که امکان ورود به آنها را ندارید قرمز رنگ شده‌اند، ضمن اینکه اگر مسیری را اشتباه رفتید، Waze به شما کمک می‌کند تا از راه دیگری به مقصد خود برسید، کافی است تا به صدای راهنما گوش کنید و یا اگر می‌خواهید می‌توانید با نگاهی به بالای صفحه، نام راهی که باید بروید را بخوانید و با فلشی که به سمت راست یا چپ هست، مسیر درست را انتخاب کنید. 
 
کاربران با مسیولیت می‌توانند با لمس دکمه نارنجی رنگ در همان صفحه اگر ترافیک یا تصادفی کوچک یا بزرگی وجود دارد آن را گزارش دهند تا به اطلاع دیگران برسد و یا می‌توانند با انتخاب دکمه دوربین عکسبرداری کنند. 
اپلیکیشن Waze تا رسیدن به مقصد شما را راهنمایی خواهد کرد، هرچند اگر گوشی خود را قفل کنید و بخواهید تا بدون همکاری این اپلیکیشن به مقصد خود برسید.
 
در پایان باید گفت که به تازگی به دستور مقامات قضایی Waze فیلتر شده است و از روی کافه بازار برداشته شده است. پس برای دانلود و استفاده از این نرم‌افزار نیاز به فیلترشکن خواهید داشت.






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار