کد خبر: ۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۱۷ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 07
شرکت‌های مختلف نمایشگاه CES را بهترین موقعیت برای رونمایی از آخرین دستاورد های خودشان می دانند. شرکت Misfit dives زمینه کاری نسبتا جالی دارد. بیشتر هدف این شرکت تولید وسایل کوجک اما کاربردی است. در نمایشگاه امسال Misfit dives گجتی رونمایی کرده است که در نوع خود بسیار جالب است. هدفون وایرلس که به دستگاه شما متصل خواهد شد.
Misfit+Specter+fullbleed

شرکت‌های مختلف نمایشگاه CES را بهترین موقعیت برای رونمایی از آخرین دستاورد های خودشان می دانند. شرکت Misfit dives  زمینه کاری نسبتا جالی دارد. بیشتر هدف این شرکت تولید وسایل کوجک اما کاربردی است. در نمایشگاه امسال Misfit dives گجتی رونمایی کرده است که در نوع خود بسیار جالب است. هدفون وایرلس که به دستگاه شما متصل خواهد شد.

این دستگاه توسط باکس کوچکتی که در نظر گرفته شده است به اسمارت فون منتقل متصل خواهد شد و می‌تواند یک پلیر بسیار با کیفیت برای شما باشد. با توجه به این که از بلوتوث استفاده نمی کند، کیفیت صدای به مراتب بهتری خواهد شد. طراحی این دستگاه تفاوت های زیادی با دیگر هدفون های بازار دارد که خودتان در تصاویر زیر خواهید دید. بحث فنی این دستگاه به صورت کامل توسط خود شرکت تولید نمی‌شود و می توان گفت شریک تجاری این شرکت در چین وظیفه اصلی را دارد.

 

misfit-specter-gallery-5-1 misfit-specter-gallery-2-1 misfit-specter-gallery-4-1 misfit-specter-gallery-3-1

 


منبع:ترنجی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار