کد خبر: ۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۵ - ۱۶ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 06
سیستم‌های صوتی خطی؟ منظور چیست؟ فیلپس مدتی قبل سری Sonos خود را معرفی کرده و اکنون در نمایشگاه CES به سراغ رونمایی از سری جدید izzy رفته است. این مدل با مدل قبلی تفاوت های زیادی از نظر ساختار کلی دارد.

سیستم‌های صوتی خطی؟ منظور چیست؟ فیلپس مدتی قبل سری Sonos خود را معرفی کرده و اکنون در نمایشگاه CES به سراغ رونمایی از سری جدید izzy رفته است. این مدل با مدل قبلی تفاوت های زیادی از نظر ساختار کلی دارد.


philips-izzy-multiroom-range-image-1-1

بسیاری از افراد که به موسیقی علاقه دارند، استفاده از سیستم‌های صوتی خطی پیشنهاد می‌شود که بتوانند در اطراف منزلشان اسپیکر هایی استفاده کننند که به صورت بیسیم به هم متصل شده و صدای با کیفتی را پخش می‌کنند. سری Sonos توسط یک اپلیکیشن و مودم محلی می‌توانستید تا پنج اسپیکر را به صورت خطی به هم متصل کنید بدین صورت توسط اپلیکیشن خود موزیکی را پخش کرده تا تمام اسپیکر ها در جاهای مختلف فعال شود. اما در سری معرفی شده به نام izzy دیگر نه نیازی به اپلیکیشن خاصی دارد و نه حتی یک مودم (روتر محلی) لازم دارد. شما تنها با فشار دادن دکمه در نظر گرفته شده بر روی این اسپیکر ها می‌تواند تمام اسپیکر های دیگر با به اسپیکر مادر متصل کنید.

philips-izzy-wireless-multiroom-speaker-bm5b-image3-1

philips-izzy-wireless-multiroom-speaker-bm5b-lifestyle-image-1

philips-izzy-wireless-multiroom-music-system-bm50-image3-1

philips-izzy-wireless-multiroom-speaker-bm5b-image1-1

هنوز در مورد قیمت صحبت نشده است اما تا سه ماه دیگر برای عرضه در بازار آماده خواهد شد.


منبع:ترنجی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار