تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 01
پس از آنکه موبايل هاي پرچمدار ال جي و سامسونگ با زبان طراحي متفاوتي معرفي شده و با نسبت طول به عرضي بيشتر نسبت به محصولات پيشين راهي بازار شدند، انتظار مي رود که ديگر کمپاني ها هم حداقل شانس خود را در اين زمينه امتحان کنند. تصاوير رندر موبايل اکسپريا X Ultra نشان مي دهد که احتمالاً سوني، کمپاني مطرح بعدي در به کارگيري اين سبک از طراحي باشد.
به گزارش آی تابناک : همانطور که در گزارش ها و شايعات مي خوانيم، موبايل اکسپريا X Ultra از يک نمايشگر فوق عريض با نسبت طول به عرض 21 به 9 برخوردار است که از اين لحاظ حتي از جي 6 با نسبت 18:9 و اس 8 با نسبت 18.5:9 نيز پيشي گرفته است.

گفتني است علاوه بر آن فاش کنندگان اذعان داشته اند که تلفن همراه جديد سوني به يک پنل 6.45 اينچي مجهز خواهد بود و از اين نظر هم ابعاد بزرگتري را نسبت به اس 8 پلاس با نمايشگر 6.2 اينچي ارائه مي دهد.

اکسپريا X Ultra احتمالاً از صفحه نمايش 6.45 اينچي با نسبت طول به عرض 21:9 بهره مي برد
از منظر مشخصات سخت افزاري نيز بايد عنوان کرد که احتمال مي رود X Ultra از چيپست اسنپدراگون 660 به همراه 4 گيگابايت حافظه رم برخوردار باشد که در کنار آن 64 گيگابايت فضاي ذخيره سازي هم در اختيار کاربر قرار خواهد گرفت.

همچنين لازم به اشاره است که سوني در تلفن همراه X Ultra خود، يک دوربين 19 مگاپيکسلي اصلي را در پشت و يک سنسور 13 مگاپيکسلي را هم براي ثبت تصاوير سلفي در نظر گرفته است.

از ديگر مشخصات مورد انتظار موبايل جديد سوني هم مي توان به بهره مندي از اندرويد 7.0 نوقا، باتري 3050 ميلي آمپر ساعتي، نسخه سوم شارژ سريع و استاندارد مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار IP68 اشاره کرد.



منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار