کد خبر: ۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 April 30
فصلنامه 'آینده پژوهی مدیریت' وابسته به دانشکده مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از کمیسیون نشریات علمی کشور، رتبه علمی پژوهشی کسب کرد.
به گزارش آی تابناک : از واحد علوم و تحقیقات، مدیر داخلی فصلنامه آینده پژوهی مدیریت این واحد از این نشریه علمی به عنوان یکی از فصلنامه های نادر در حوزه آینده پژوهی یاد کرد و افزود: با تصمیم دکتر هاشم نیکومرام رئیس دانشکده مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات و پیگیری های کادر مجله پژوهش های مدیریت، پس از تلاشی 4 ساله به اخذ درجه علمی پژوهشی برای این فصلنامه با عنوان آینده پژوهی مدیریت موفق شدیم. 
دکتر افسانه زمانی مقدم ی با بیان اینکه موفقیت این مجله با حمایت و پشتیبانی ریاست دانشکده و فعالیت و همکاری اعضای هیات تحریریه مجله محقق شده است، افزود: برقراری ارتباط با مراکز آینده پژوهی در دانشگاه ها و مراکز برون دانشگاهی برای ارسال مقاله و داوری در تحقق این ارتقا قابل توجه است. 
فصلنامه آینده پژوهی مدیریت واحد علوم و تحقیقات به مدیر مسئولی دکتر عبدالله جاسبی، سردبیری دکتر ناصر میرسپاسی، مدیر داخلی دکتر افسانه زمانی مقدم، توسط دانشکده مدیریت و اقتصاد این واحد تولید و به چاپ می رسد. 



منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار