کد خبر: ۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 April 27
تصور کنید در خانه جلوی تلویزیون نشسته‌اید و مشغول تماشای یک فیلم هستید و ظرف پر از ذرت بو داده را بر روی میز کنار مبلی خود قرار داده‌اید. حالا این میز می‌تواند صدای فیلم را برای شما پخش کند.

به گزارش آی تابناک : میزی که به آن اشاره شد، یک میز معمولی نیست بلکه مجهز به یک بلندگوی 360 درجه است که صدای فیلم را در سراسر خانه شما پخش می‌کند!

در نمایشگاه Consumer Electronics شرکت Salone Del Mobile از این میز جذاب پرده برداری کرده است. نام آن ملو (Mellow) است. این میز چند منظوره با یکپارچه سازی خود با فناوری نظر همه مردم را به خود جلب کرده است. ملو که از جنس چوب به صورت یکپارچه ساخته شده جاگیر نیست و فضای کمی از خانه شما را اشغال می‌کند. در سطح زیرین این میز، چهار بلندگو 15 واتی وجود دارد تا خانه شما را به سینما تبدیل کند. ضمن اینکه از آن می‌توانید برای شنیدن موسیقی نیز استفاده کنید. این میز می‌تواند به طور بی سیم با دستگاه‌های چند رسانه‌ای کار کند و بدون سیم‌های دست و پا گیر می‌توانید آن را به هر گوشه‌ای از خانه ببرید.

ملو دارای دکمه‌های تنظیم صدا نیز هست تا از طریق آن بتوانید به راحتی به افزایش / کاهش یا مکث و پخش آهنگ‌های مورد علاقه خود بپردازید. همچنین این میز چند کاره، مجهز به یک باتری 6600 میلی آمپر بر ساعت است که 77 ساعت شارژ نگه می‌دارد و از آن می‌توانید برای شارژ گوشی‌های خود استفاده نمایید و به این منظور 2 پورت یو اس بی در این میز تعبیه شده است.

قیمت این میز جلو مبلی 269 دلار است.


منبع : هم رسان 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار