کد خبر: ۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۱۶ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 06
چندی پیش بود که اخبار و گزارشاتی منتشر شد مبنی بر این که شرکت کاسیو در حال تلاش برای ساخت یک ساعت هوشمند است. خوشبختانه این شرکت اخیرا در نمایشگاه CES اقدام به رونمایی کامل از مشخصات فنی این ساعت هوشمند کرده است.

چندی پیش بود که اخبار و گزارشاتی منتشر شد مبنی بر این که شرکت کاسیو در حال تلاش برای ساخت یک ساعت هوشمند است. خوشبختانه این شرکت اخیرا در نمایشگاه
CES اقدام به رونمایی کامل از مشخصات فنی این ساعت هوشمند کرده است.

کاسیوم در نهایت از ساعت هوشمند خود با نام Casio WSD-F10 Smart Outdoor Watch کرد. این ساعت هوشمند مجهز به اندروید نامی عجیب و غریب دارد اما گفته میشود که دقیقا طبق استانداردهای نظامی طراحی شده است.

این ساعت قرار است در ماه آوریل روانه بازار شود و بهای آن در حدود 500 دلار ارزیابی شده. ساعت کاسیو مجهز به یک صفحه نمایش 1.3 اینچ با وضوح 300 در 300 پیکسل است و از قابلیت هایی نظیر سنسور درجه فشار هوا، شتاب سنج، ژیروسکوپ و سنسور قطب نما برخوردار است.

این ساعت همچنین ضد آب و مقاوم در برابر گرد و خاک است و در حالی که ابعاد آن برابر با 61.7 در 54 میلیمتر و ضخامت 15.7 میلیمتر است، وزن آن به 93 گرم میرسد.

نرم افزارهای قابل استفاده بر روی سیستم عامل اندروید این ساعت مانند همه ساعت های هوشمند متمرکز بر فعالیت های ورزشی و خارج از خانه است و شامل ابزارهایی نظیر: Runkeeper، ViewRanger GPS، نرم افزار رصد فعالیت ورزشی و نرم افزار آب و هوای MyRadar میباشد.

نکته جالب این است که ساعت هوشمند کاسیو از یک نسخه سازگار با آیفون نیز برخوردار است و اطلاعات کاملی از عملکرد ابزارهای آن توسط نرم افزار Casio Moment Setter در اختیار کاربران قرار میگیرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار