کد خبر: ۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 April 25
بنابر گزارش تازه خبرگزاري معتبر The Bell، انتظار مي رود که سامسونگ توليد و عرضه پنل هاي OLED آيفون 8 را در زمان مقرر به سرانجام برساند و تاخيري در اين زمينه به وجود نخواهد آمد. گفته مي شود که سامسونگ ديسپلي اواخر ماه جاري ميلادي، سفارش پنل هاي مورد نياز را مي پذيرد، در ماه مه توليد آن ها را آغاز مي کند و در ماه ژوئن به دست اپل مي رساند؛ درست همانطور که پيش تر برنامه ريزي شده است.
به گزارش آی تابناک : اين گزارش، با شايعات پيشين که از تعويق عرضه نخستين آيفون مجهز به پنل هاي OLED به خاطر کمبود موجودي حکايت داشتند در تناقض است. منابع نزديک به دو کمپاني حالا معتقد هستند که اين خبر عمداً به صورت مبالغه آميز منتشر شده و صحت ندارد.

همانطور که مسلماً در خبرهاي قبلي خوانده ايد، اپل طي سال جاري ميلادي از سه مدل آيفون رونمايي مي کند و آيفون 8 -که با نام هاي آيفون اديشن و آيفون اکس نيز شناخته مي شود- گل سرسبد آنها خواهد بود.

اپل طي سال جاري ميلادي از سه مدل آيفون رونمايي مي کند و آيفون 8 گل سرسبد آنها خواهد بود
سامسونگ قرار است به صورت انحصاري، توليد پنل هاي OLED مورد نياز اپل را برعهده داشته باشد و خطوط عملياتي خود را نيز گسترش داده تا از پس سفارش عظيم اهالي کوپرتينو بر آيد. ضمناً اين دو کمپاني، اخيراً قراردادي به ارزش 9 ميليارد دلار نيز امضا کردند که سامسونگ را به عرضه 70 الي 92 ميليون پنل نمايشگر طي سال 2017 متعهد مي سازد.

علاوه بر اين، اپل ظاهراً به دنبال تکنولوژي نمايشگر بهتري نسبت به گلکسي اس 8 بوده و مي خواهد ضمن خميدگي بيشتر، اسکنر اثرانگشت را نيز داخل نمايشگر تعبيه کند. با اين حال تحقق اين اهداف بلندپروازانه تا حد زيادي به توانايي هاي سامسونگ بستگي دارد. در واقع کمپاني کره اي ابتدا مي خواست اسکنر اثر انگشت را داخل نمايشگر گلکسي اس 8 قرار دهد، اما مشکلات فني سبب شد تا اين قطعه به پنل پشتي انتقال يابد.


منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار