کد خبر: ۸۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 April 25
آي بي ام از ارائه خدمات جديدي براي بازاريابي هوشمند خبر داده که بر مبناي تحليل رفتار مشتريان عمل مي کند و از اين طريق براي افزايش موفقيت پيکارهاي تبليغاتي شرکت ها تلاش مي کند.
به گزارش آی تابناک : خدمات ياد شده Watson Marketing Insights نام دارد و شرکت هاي تجاري و بازارياب ها با استفاده از آن قادر به درک رفتار مشتريان و فهم نحوه تاثيرگذاري بر آنها به منظور موفقيت کسب و کار خود هستند.

با افزايش فهم رفتار مشتريان مي توان پيکارهاي تبليغاتي هدفمندي را براي جلب نظر افراد و افزايش وفاداري آنها به يک برند تجاري در پيش گرفت. ابزار ياد شده با ارزيابي ايميل هاي ارسالي، فعاليت هاي صورت گرفته در شبکه هاي رسانه اي، محتواي چندرسانه اي و همين طور اطلاعات ذخيره شده از افراد و همين طور داده هاي موجود در سرويس هاي کلود قادر به پيش بيني رفتارهاي کليدي صاحبان مشاغل و ارتقاي احتمال موفقيت پيکارهاي بازاريابي است.

خدمات ياد شده به طور گسترده اي مبتني بر فناوري هوش مصنوعي و خدمات کلود است و استفاده از آن براي پيش بيني رفتار مشتريان در قبال يک محصول يا آگهي تبليغاتي جديد بر مبناي رفتارها و خريدهاي قبلي آنان نيز ممکن است. آي بي ام هنوز هزينه استفاده از اين خدمات را اعلام نکرده است.


منبع : زددی نت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار