کد خبر: ۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۱۶ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 06
تا چند سال این امر که یک گوشی هوشمند از برند های چینی مجهز به پردازشگر اسنپدراگون در بازار خرید و فروش شود، امری شبیه به طنز بود. اما اکنون با حضور شرکت های چینی نظیر هوآوی و ZTE که به سرعت جای پای خود را در بازار محکم میکنند اوضاع بسیار متفاوت است.

تا چند سال این امر که یک گوشی هوشمند از برند های چینی مجهز به پردازشگر اسنپدراگون در بازار خرید و فروش شود، امری شبیه به طنز بود. اما اکنون با حضور شرکت های چینی نظیر هوآوی و
ZTE که به سرعت جای پای خود را در بازار محکم میکنند اوضاع بسیار متفاوت است.

اما اکنون شرکت LeTV نه تنها اولین هوشمند تاریخ مجهز به اسنپدراگون 820 را روانه بازار کرده است، بلکه این گوشی هوشمند که نام آن Le Max Pro است قرار است وارد بازار فوق رقابتی ایالات متحده نیز بشود.

با اولین هوشمند مجهز به پردازشگر اسنپدراگون 820 آشنا شوید


پردازشگر این هوشمند از نوع Qualcomm Kryo که قابلیت کلاک در 2.2 گیگاهرتز را دارا است و در کنار این پردازشگر قدرتمند یک پردازشگر گرافیکی از نوع Adreno 530 و 4 گیگابایت رم مغز متفکر آن را پشتیبانی میکنند. این هوشمند توانسته است با رونمایی خود توجهات بسیاری را جلب کند.

تجربیات اولیه کار با این گوشی در نمایشگاه CES 2016 حاکی از آن است که با یک هوشمند فوق سریع سر و کار داریم اما تا زمانی که نتایج بینچمارک Le Max Pro منتشر نشود نمیتوان به شکل دقیق در مورد قابلیت های پردازشی آن سخن گفت.

صرف نظر از چیپ پردازشی این هوشمند در دو نسخه 64 و 32 گیگابایت برای حافظه داخلی عرضه میشود و در کنار این، از دوربین با سنسور 21 مگاپیکسل، باتری 3400 میلی آمپر و صفحه نمایش 6.3 اینچ با وضوح WQHD برخوردار است. این صفحه نمایش از این هوشمند یک فبلت بزرگ ساخته که برای بسیاری از کاربران چندان جذابیتی ندارد.

اما این در حالی است که طراحی آن به گونه ای دقیق صورت گرفته که با سادگی در یک دست میتوان با آن کار کرد و همچنین قرار دادن آن در جیب شلوار کار چندان سختی نیست. سنسور اثر انگشت مدور این گوشی در قاب پشت آن واقع شده است که تقریبا یک کپی بر داری از Mate 8 هوآوی است.

با اولین هوشمند مجهز به پردازشگر اسنپدراگون 820 آشنا شوید


همچنین این گوشی مجهز به اندروید نسخه 6 بوده و همه اینها به کنار طراحی Edge-to-Edge آن که صفحه نمایش را تا جایی که ممکن است به لبه ها نزدیک کرده از این فبلت یک نمونه زیبا و جذاب ساخته است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار