کد خبر: ۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 20
دبیر دهمین کنگره ملی مهندسی عمران گفت: خارج شدن ارتباط صنعت و دانشگاه از حالت کلیشه ای و کاربردی کردن پژوهش های دانشگاهی به حل مشکلات کمک می کند.
به گزارش آی تابناک : دکتر علی بخشی روز پنجشنبه افزود: هدف از برگزاری کنگره ملی مهندسی انتقال دانش و تجربیات پبشکسوتان این رشته به دانشجویان جوان و بررسی چالش های پیش روی این صنعت است.
وی با اشاره به کاربرد روز افزون فناوری در همه رشته های دانشگاهی، گفت: استفاده از فناوری روز در مهندسی عمران نیز از مواردی است که در این کنگره به آن پرداخته می شود.
دبیر دهمین کنگره ملی مهندسی عمران با اشاره به کند شدن فرآیند جذب فارغ التحصیلان این رشته در بازار کار افزود: این موضوع نیز در بخش های مختلف این کنگره نقد و بررسی خواهد شد.
بخشی گفت: طی 2 روز و در پنج بخش 214 مقاله شفاهی و 250 مقاله پوستر با موضوعاتی در زمینه های انتقال دانش و تجربه، شیوه های نوین آموزش، راهکارهای رونق بخشیدن به کنگره های مهندسی عمران در گرایش های مهندسی سازه، مهندسی زلزله، مهندسی محیط‌ زیست، مهندسی آب، مهندسی سازه‌های هیدرولیکی و دریایی، مهندسی ژئوتکنیک، مهندسی روسازی و راه، مهندسی حمل‌ و نقل، مهندسی و مدیریت ساخت، مهندسی نقشه‌برداری و ژئوماتیک به شرکت کنندگان ارائه می شود.
دهمین کنگره ملی مهندسی عمران دیروز در دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد .



منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار