کد خبر: ۸۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 18
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی با اشاره به همزمانی سال ۹۶ با برنامه ششم توسعه دولت گفت:امیدواریم بتوانیم در سال جدید متناسب با اسناد بالادستی پیش رویم.

به گزارش آی تابناک : علیرضا عصاره هم‌وغم ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی برای سال ۹۶۶ را اجرایی سازی کامل‌تر در بحث پیاده سازی سند راهبرد ملی و توسعه گیاهان دارویی طب سنتی عنوان کرد و گفت: نقشه عملیاتی ما همان نقشه راه است که در نظر داریم بخش مربوط به سال جاری را به بهترین نحو عملی کنیم و هر دستگاه با توجه به آنچه طراحی شده است وظایف خود را صورت دهد. 

دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی افزود: به یقین با عملیاتی شدن وظایف تعریف شده در نقشه راه برای هر دستگاه، تحقق و تجلی آن در استحکام پایه های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نمایان خواهد شد.

وی ویژگی سال ۹۶ را آغاز نخستین سال برنامه ششم دولت دانست و ابراز امیدواری کرد تا از این فرصت استفاده شده و متناسب با این برنامه اسناد بالادستی از جمله سند ملی، نقشه راه، دستورات و ابلاغیه‌های مقام معظم رهبری در حوزه سلامت، توسعه در تعداد کمی و کیفی شرکت‌های دانش‌بنیان و سایز شاخص‌هایی که بر اساس اسناد ستاد موظف به رصد و پایش آنهاست هرچه بهتر و بیشتر محقق شود.




منبع : معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار