کد خبر: ۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 18
واتس اپ نسخه آزمايشي جديدي از اين اپليکيشن را براي ويندوز 10 موبايل منتشر کرده است که به شما امکان مي دهد در صورت تغيير شماره موبايل، مخاطبين خود را به صورت خودکار از اين مسئله آگاه کنيد.
به گزارش تابناک : نسخه آزمايشي واتس اپ ويندوز فون يا ويندوز 10  موبايل به زودي کاربران اين سيستم عامل را از دردسر هاي تغيير شماره هاي موبايل خلاص مي کند. معمولا تغيير شماره موبايل براي کاربران واتس اپ عمل ناخوشايندي است، چرا که پروفايل واتس اپ به شماره موبايل متصل است. مسلما هر چقدر زود تر قادر باشيد مخاطبين تلفن همراه خود را از راه جديد برقراري ارتباط با خود آگاه کنيد، زندگي آسان تري خواهيد داشت! نسخه آزمايشي اين اپليکيشن پيام رسان در ويندوز فون به کاربران اجازه مي دهد تا با به کارگيري يک قابليت جديد، در هنگام عوض کردن شماره موبايل خود مخاطبين را از اين امر آگاه کنند. بنابر اين، پس از عوض کردن شماره موبايل، اعضاي گروه هاي شما از اين مسئله و شماره جديد شما آگاه مي شوند.

اين قابليت جديد علاوه بر نمايش خودکار شماره جديد شما در گروه هاي عضو شده، سه گزينه را در اختيار شما قرار مي دهد. شما مي توانيد شماره جديد خود را با تمامي مخاطبين به اشتراک بگذاريد و يا اين کار را تنها با افرادي که با آن ها چت داشته ايد، انجام دهيد. همچنين مي توانيد از اشتراک گذاري شماره جديد با کل مخاطبين خود جلوگيري کنيد. به هر حال، اين قابليت جديد به صورت پيش فرض غير فعال است.

البته بايد توجه داشت، تا زماني که نسخه آزمايشي (Beta) واتس اپ را از مايکروسافت استور روي دستگاه ويندوز فون يا ويندوز 10 موبايلي خود نصب نکنيد، اين قابليت براي شما در دسترس نخواهد بود. همچنين بايد بدانيد که پيش از نصب نسخه آزمايشي، بايد نسخه معمولي WhatsApp را از دستگاه خود حذف نماييد. از آنجايي که بسياري از نسخه هاي آزمايشي اپليکيشن ها پايدار نبوده و دچار مشکلاتي هستند، بسياري از کاربران ترجيح مي دهند تا زمان ارائه نسخه نهايي اين اپليکيشن منتظر بمانند.

از سوي ديگر، استفاده از نسخه آزمايشي به شما اين امکان را مي دهد تا پيش از دوستان خود از قابليت هاي جديد يک اپليکيشن آگاه شده و آن ها را آزمايش کنيد.

منبع : کلیک
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار