تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 18
روز گذشته خوانديد که مردي با نام «Steve Stephens» در ايالت اوهايو مرتکب قتلي شد و ويديوي آن را از طريق فيسبوک منتشر کرد اما حذف آن از شبکه اجتماعي مذکور ساعاتي به طول انجاميد. حال فيسبوک در بيانيه خود عنوان کرده است که آنها سيستم گزارش محتواي نامناسب را مورد بازبيني قرار خواهند داد تا ديگر شاهد اتفاقات مشابه نباشيم.
به گزارش آی تابناک : هم اکنون ما در حال بازبيني روند گزارش محتوا هستيم تا مطمئن شويم کاربران به آسان ترين و سريع ترين شکل ممکن مي توانند پست هايي را که خلاف استانداردهاي ماست گزارش دهند.

سيستم گزارش محتواي نامناسب را بازبيني مي کنيم تا کاربران بتوانند به ساده ترين و سريع ترين شکل ممکن، پست ها را ريپورت کنند
گفتني است «Steve Stephens» در اين جنايت به سمت يک مرد 74 ساله حرکت و با اسلحه به سر او شليک کرد. طبق ادعاي فيسبوک از لحظه انتشار ويديوي اين اقدام جنون آميز تا زمان گزارش آن توسط کاربران حدود يک ساعت و 45 دقيقه به طول انجاميده است.

ما حساب کاربري مظنون را پس از گذشت 23 دقيقه از اولين ريپورت مربوط به انتشار ويديو و دو ساعت پس از دريافت نخستين گزارش، حذف کرديم اما مي دانيم که بايد بهترين از اينها عمل کنيم.

لازم به ذکر است طبق ادعاي شرکت مورد اشاره، آنها از سيستم هاي مبتني بر هوش مصنوعي و «هزاران نفر در سرتاسر دنيا» براي بررسي محتوا بهره مي برند.

فيسبوک همچنين اعلام کرد که قاتل سه ويديو را منتشر کرده است. اولين ويديو که هيچگاه ريپورتي از آن دريافت نشد مربوط به صبحت هاي «Steve» در خصوص قتل بوده است. سپس او اقدام به انتشار ويديوي لحظه ارتکاب قتل شد و پس از آن نيز از طريق فيسبوک لايو، ويديوي زنده اي در رابطه با اقرار به جرم خود پخش کرده است. اين کمپاني اعلام کرد که در مدت زمان کوتاهي پس از پايان ويديوي زنده، ريپورتي را دريافت کرده است.



منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار