تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 18
تصویر جدیدی که در وبسایت iFanr قرار گرفته سبک طراحی آیفون نسل بعد اپل را به همگان نشان می‌دهد. این طرح بر اساس بلوپرینت‌هایی رسم شده که چند وقت اخیر در رسانه‌های مختلف منتشر شده است.

به گزارش آی تابناک : تصویر طرح ابتدایی آیفون 5.8 اینچی اپل با نمایشگر تمام صفحه، که حدودا ۴ میلیمتر از لبه‌های دستگاه فاصله دارد، امروز در رسانه‌ها منتشر شد. در قسمت بالایی صفحه نمایش این تلفن هوشمند اسپیکر، دوربین دوگانه جلو، سنسور اینفرارد و سنسور مجاورت را مشاهده می‌کنید که، طبق شایعات، زیر صفحه نمایش پنهان خواهند شد.

در هر صورت، آیفون نسل بعد با ابعاد ۶۷.۵۴ × ۱۳۷.۵۴ میلیمتر به تولید خواهد رسید. دوربین دوگانه پشت دیوایس نیز، بر خلاف نسل قبل، به حالت عمودی قرار خواهد گرفت. فلاش دوربین در بین آنها جای می‌گیرد و این بدین دلیل است که هر دو دوربین به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده‌اند و بر همین اساس، باید فضایی بین آنها قرار گیرد.

iFanr همچنین پیش‌بینی می‌کند که اپل با شرکت Energous برای تکنولوژی شارژ سریع دیوایس همکاری کند. آیفون نسل بعد از بدنه شیشه‌ای در هر دو طرف بهره‌مند خواهد بود که فاصله میان آنها با فلز پوشانده شده و دلیل استفاده از بدنه شیشه‌ای نیز استفاده از تکنولوژی شارژ سریع عنوان شده است.

این وبسایت بر اساس طرح اشاره‌شده و شایعاتی که تا به حال مطرح شده، اقدام به تولید تصاویر مفهومی از این دیوایس کرده که آنها را مشاهده می‌کنیم.

گالری تصاویر (3 تصویر )




منبع : جی اس ام
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار