کد خبر: ۸۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۶ - ۱۵ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 05
امکان پاک کردن نرم افزارهای پیش فرض از روی سیستم عامل iOS موضوعی است که اکنون مدتها است کاربران آیفون و آیپد از اپل درخواست میکنند اما این شرکت توجهی به این درخواست ها ندارد. در نتیجه این امر منجر به آن شده است که اکنون بسیاری از کاربران این دستگاه ها، پوشه ای برای نرم افزارهای بدون استفاده دارند که جای نرم افزار پیش فرض اپل در آن جا است!

امکان پاک کردن نرم افزارهای پیش فرض از روی سیستم عامل
iOS موضوعی است که اکنون مدتها است کاربران آیفون و آیپد از اپل درخواست میکنند اما این شرکت توجهی به این درخواست ها ندارد. در نتیجه این امر منجر به آن شده است که اکنون بسیاری از کاربران این دستگاه ها، پوشه ای برای نرم افزارهای بدون استفاده دارند که جای نرم افزار پیش فرض اپل در آن جا است!

اما ترفندی وجود دارد که به تازگی کشف شده و اگر چه به وسیله آن نمیتوانید برای همیشه از شر نرم افزارهای پیش فرض اپل خلاص شوید، اما میتوانید به سادگی آن ها از روی گوشی خود ناپدید کنید. این نرم افزار ها با استفاده از این روش Uninstall نمیشوند و چنانچه در گوشی یا آیپد خود آنها را جستجو کنید، هنوز هم قابل دسترس هستند.

این ترفند را برای اولین بار یکی از کاربران شبکه یوتیوب با نام Videosdebarraquito افشا و منتشر کرده است که تکنیک کار را در ویدئو زیر مشاهده میکنید.

در ابتدا لازم است همه نرم افزارهایی که میخواهید نا پدید کنید را در یک پوشه قرار دهید و سپس مجددا اپلیکیشنی که خواهان مخفی کردن آن هستید را فشار داده و نگه دارید تا به لرزش درآید. در این حالت باید این اپلیکیشن را کشیده و به دو صفحه بعد ببرید و سپس بدون رها کردن اپلیکیشن، دکمه Home را بر روی گوشی خود فشار دهید که در این صورت، آیکون نرم افزار پاک میشود.

در برخی گزارشها گفته شده است که آیکون های مخفی شده با راه اندازی مجدد گوشی نمایان میشوند اما هنوز از این موضوع اطمینان کافی در دسترس نیست. در نتیجه فقط نرم افزارهایی را که مطمئنا به آنها نیاز ندارید به این روش مخفی کنید. اگرچه هنوز هم با استفاده از جستجو میتوانید به نرم افزارهای مخفی شده دسترسی داشته باشید.



دانلود


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Morteza
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
0
0
سلام
من هركاري كردم نشد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار