کد خبر: ۸۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 17
افزونه‌هاي مسدود کردن تبليغات سالهاست که توسط کاربران اينترنتي استفاده مي‌شوند ولي با اين وجود اخيراً بعضي از اين افزونه‌ها ياراي مبارزه با تبليغات مزاحم را ندارند و هنوز هم گاهي اوقات شما در وب‌سايت‌هاي مختلف و مشهور تبليغ‌هاي مزاحم را در گوشه و کنار و‌ب‌سايت‌ها مي‌بينيد. اين تبليغات به نوعي با الگوريتم‌هاي جديد توانسته‌اند افزونه‌هاي مسدود کردن تبليغات را دور بزنند ولي به تازگي محققان افزونه جديدي را معرفي کرده‌اند که مي‌تواند تمام تبليغات مزاحم را از صفحه باز شده روبروي شما حذف کند.
به گزارش آی تابناک : بنا به گزارش محققان دانشگاه‌هاي پرينستون و استنفورد آمريکا اين افزونه جديد تئوري مختلفي دارد که مي‌تواند شکست ناپذير باشد. توسعه دهندگان و برنامه‌نويسان اين افزونه به سرپرستي آرويند نارايانان اين افزونه مسدود کردن تبليغات را به گونه‌اي طراحي کرده‌اند که به کد نوشته شده وب‌سايت نگاه نمي‌اندازد تا تبليغات را شناسايي کند، بلکه به محتواي خود وب‌سايت نگاه مي‌اندازد و تبليغات را پيدا مي‌کند و روي آن‌ها را کاملاً مي‌پوشاند.

در حال حاضر تبليغات براي قرار گرفتن در صفحه وب‌سايت‌ها مشخص مي‌کنند که اين کادر موجود تبليغ است و بدين ترتيب افزونه‌هاي مسدود کردن تبليغات با شناسايي اين نوشته، تبليغ را بلاک و يا حذف مي‌کنند ولي اين برنامه جديد به دنبال کلمه جديد اسپانسر شده مي‌گردد و با استفاده از الگوريتم‌هاي نوشته شده در آن درکي درست از انواع مختلف تبليغات دارد و مي‌تواند تصميم بگيرد که آيا نوشته با عکس منتشر شده در يک وب‌سايت تبليغ است يا خير.

آقاي نارايان در رابطه با اين افزونه جديد و شکست ناپذير مسدود کردن تبليغات اعلام کرد که اين افزونه صد در صد کامل نيست ولي مي‌توان گفت اين محصول تلفيقي از پارامترهاي فني و حقوقي است که مي‌تواند تصميم بگيرد که آيا اين تبليغ را حذف کند يا خير. براي افراد علاقه‌مند به اين افزونه بايد اعلام کنيم که با جستجو در اکستشن‌هاي گوگل کروم با نام Perceptual Ad Blocker مي‌توانيد آن را روي مرورگر کروم خود نصب کنيد و از داشتن آن لذت ببريد. 



منبع : دیجی رو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار