کد خبر: ۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۱۵ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 05
دنیای ماوس های رایانه ای از زمانی که برای اولین بار این ابزار در دهه 1960 اختراع شد، تا کنون شاهد چندان تحولی نبوده ست. اما ماوس جدید Logitech Yoga فصلی جدید را برای این ابزار رقم میزند. این ماوس با قابلیت ریموت کنترل ویندوز، به شما اجازه کنترل پخش موسیقی، نرم افزارها، Presentation و سایر موارد دیگر را میدهد.

دنیای ماوس های رایانه ای از زمانی که برای اولین بار این ابزار در دهه 1960 اختراع شد، تا کنون شاهد چندان تحولی نبوده ست. اما ماوس جدید
Logitech Yoga فصلی جدید را برای این ابزار رقم میزند. این ماوس با قابلیت ریموت کنترل ویندوز، به شما اجازه کنترل پخش موسیقی، نرم افزارها، Presentation و سایر موارد دیگر را میدهد.

این ابزار خلاقانه که سازگار با ویندوز 10 است، از یک باتری قابل شارژ برخوردار است که به گفته لنوو تا بیش از یک ماه با یک بار شارژ قادر به فعالیت است. دکمه خاموش و روشن این ماوس به شما اجازه میدهد که مصرف انرژی آن را کنترل کنید. این ماوس تنها 68 گرم وزن دارد و ابعاد آن برابر با 112.5 در 59.9 در 13.5 میلیمتر است.

مکانیزم تاشو این ماوس بی شباهت به لپتاپ های سری یوگا شرکت لنوو نیست. در واقع نام این ماوس و همچنین رنگ بندی آن حاکی از آن است که لنوو دقیقا این ماوس را به عنوان یک همراه برای لپتاپ های سری Yoga 900 یا سری جدیدتر Yoga 900S خود در نظر دارد. این ابزار در رنگ های نارنجی، طلایی، نقره ای و مشکی قابل خرید است.



ایده کلی آن است که صرف نظر از استفاده معمول یک ماوس، با این ابزار میتوانید دور از لپتاپ خود نشسته و پخش موسیقی، یک ارائه دانشگاهی، کار با نرم افزارها و دانلود فیلم را کنترل کنید. این ماوس قادر به اتصال با لپتاب به وسیله سیگنال WiFi 2.4 GHz و یا پروتکل بلوتوث 4 است و همچنین از دقت 1600 دی پی آی برخوردار است. با توجه به ابعاد کوچک، این ماوس بدون شک یکی از قابل حمل ترین نمونه های تولید شده تا کنون است.

شرکت لنوو این ماوس را طی کنفرانس خبری خود در نمایشگاه CES 2016 معرفی کرده است اما این تنها ماوس نبود که لنوو معرفی کرد. ماوس Y Gaming Optical که دقت و حساسیت را به مرز بی نظیر 4000 دی پی آی رسانده است نیز ابزار دیگر لنوو بود. این ماوس با داشتن پنج دکمه قابل برنامه ریزی، یکی از بهترین گزینه های مقرون به صرفه برای گیمر ها است.




لنوو طراحی ارگونومیک جالبی را برای این ماوس در نظر گرفته است و همچنین نرم افزار مخصوصی را برای آن طراحی نموده. بهای ماوس Yoga برابر با حدود 70 دلار و ماوس Y Gaming نیز برابر با 40 دلار تعیین شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار