تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 15
امروز دو طرح در فضای وب منتشر شده که شکل ظاهری گوشی‌های نوکیا 8 و 9 را نشان می‌دهند. کمپانی HMD، این دو نام را برای محصولات خود ثبت نموده و قصد دارد تا با 7 گوشی هوشمندش، تمامی رده‌های قیمتی گوشی‌های هوشمند را هدف بگیرد. پیش‌ازاین نیز، 3 محصول نوکیا با نام‌های 3، 5 و 6 معرفی شدند.

به گزارش آی تابناک : بر اساس این تصاویر، هر دو گوشی حاشیه بسیارکمی در نمایشگر داشته و می‌توان گفت بدون حاشیه هستند. هر دو مدل دوربین دوگانه باقرارگیری عمودی در کنار هم داشته و تیز گوشه هستند. به نظر می‌رسدکه اسکنر اثرانگشت با نمایشگر ادغام شده و سنسور بیومتریک هم در زیر نمایشگر جای گرفته است.

نوکیا 9 طراحی هوشمندانه‌تری دارد و اسکنر عنبیه آن هم در کنار ماژول دوربین اصلی در پنل پشتی قرار گرفته است و حاشیه نمایشگرش کمتر از نوکیا 8 است. انتظار می‌رود که نوکیا 9 در سه ماهه سوم سال میلادی و با قیمت 699 دلار در دسترس عموم قرار بگیرد.

نوکیا 9، برترین محصول نوکیا بوده و نخستین گوشی است که از ویژگی OZO Audio نوکیا بهره می‌برد که صدا را به‌صورت 3 بعدی ضبط می‌کند. به لطف ضبط صدای 360 درجه Hi-Fi delity، حس خواهید کرد که درست در محل ضبط ویدئو قرار دارید.

از دیگر شایعاتی که درباره این اسمارت فون به‌دست آمده می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1440×2560 پیکسل، پردازندهاسنپدارگون 835 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز و واحد گرافیکی آدرنو 540به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. دوربین اصلی آن 22.1 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم 12 مگاپیکسلیخواهد بود. این گوشی با باتری 3800 میلی‌آمپری و سیستم‌عاملاندروید 7.1 همراه می‌شود و موفق به دریافت گواهی IP68 مبنی بر مقاومت در برابر آب و گردوغبار هم خواهد شد.



منبع : پایگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار