کد خبر: ۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۱۵ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 05
شرکت Netatmo یک دوربین امنیتی ساخته که می تواند انسان، حیوان و یا ماشین را از یکدیگر تشخیص دهد

با دوربین های امنیتی Netatmo، هیچ غریبه ای راهی به سوی منزل شما پیدا نخواهد کرد.

در نمایشگاه CES امسال، شرکت Netatmo، تلاش خود را برروی دوربین های امنیتی متصل به وای فای در فضای باز گذاشته است که حاصل تلاش آن ها، خلق دوربینی کاملا هوشمند در این زمینه است.


neta+copy

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دوربین، تشخیص و تفاوت قائل شدن میان انسان، حیوان و اتومبیل هاست. علاوه بر این، این دوربین می تواند در زمان های مشخصی به نظارت هوشمند خود بپردازد، بدین صورت که، مثلا برایش تعریف شود که به محض مشاهده فرد یا اتومبیل خاص، عملیات ضبط و فیلمبرداری را آغاز کند.

همچنین در این دوربین به لطف فن آوری Netatmo، اطلاعات دوربین و هشدارها، همگی توسط برنامه Netatmo برای کاربر ارسال می شود. جایی که شما می توانید با ارسال امواج نوری، مزاحمان را ترسانده و فراری دهید.

download

از مزایای دیگر نرم افزار تلفن همراه Netatmo برای این دوربین امنیتی این است که به وسیله آن، می توانید هشدار ها را شخصی سازی کنید. مورد دیگر این که، به وسیله نرم افزار این دوربین، می توانید زمان نظارت و تصرف دوربین را زمان بندی کنید. شما همچنین می توانید تمامی حرکت ها و موارد فیلمبرداری شده را توسط این نرم افزار در جدول زمانی با مشخصات دقیق ساعت وقوع داشته باشید.

نکته دیگر این که، از این امواج نوری ارسالی برای ترساندن مزاحمان می توانید استفاده ی دیگری هم بکنید و آن این که، در تاریکی شب، این نور می تواند به شما برای عبور در مسیر تاریک حیاط و نخوردن به سطل زباله کمک کند.

Netatmo هنوز در مورد قیمت گذاری این دوربین صحبت نکرده، ولی زمان عرضه را در چهار ماهه دوم سال جاری میلادی در نظر گرفته است. اگر شما واقعا به دنبال ایجاد امنیت بیشتر در منزل هستید، این دوربین امنیتی Netatmo، یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود.

netp1051431matsmith800-1

netp1051430matsmith800-1

netp1051436matsmith800-1



منبع:ترنجی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار