کد خبر: ۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۱۵ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 05
بسیاری از هوشمند های اندرویدی و همچنین تبلت ها موارد مشترکی را در بر دارند و از جمله این مسائل و موارد مشترک، دکمه های فیزیکی Power و Volume است. امروز به شما سه ترفند مبتنی بر این دکمه ها را آموزش میدهمی که در مواقع خاص بسیار کمک کننده هستند.

بسیاری از هوشمند های اندرویدی و همچنین تبلت ها موارد مشترکی را در بر دارند و از جمله این مسائل و موارد مشترک، دکمه های فیزیکی
Power و Volume است. امروز به شما سه ترفند مبتنی بر این دکمه ها را آموزش میدهمی که در مواقع خاص بسیار کمک کننده هستند.

1- برای رد کردن تماس های ناخواسته: اگر نمی خواهید یا نمیتوانید به تماسی که با شما بر قرار شده است پاسخ دهید، لازم نیست منتظر بمانید با تماس از سوی دیگر قطع شود. با فشردن دکمه های صدا – معمولا صدای کم – میتوانید گوشی خود را خفه کنید!

2 – گرفتن عکس از صفحه نمایش: اگر میخواهید از صفحه نمایش اندروید خود عکاسی کنید و آن را برای یکی از دوستان خود بفرستید، کار ساده ای دارید. برای اینکار کافی است همزمان دکمه های Power + Volume Down را فشار دهید. تصویر مورد نظر شما در گالری و در بخش Screenshots ذخیره خواهد شد. دقت داشته باشید که فشردن این دکمه های باید کاملا همزمان باشد در غیر این صورت، یا صفحه نمایش خاموش میشود و یا صدای گوشی کم میشود.

3 – برای خارج کردن گوشی از حالت هنگ یا Freeze: وقتی گوشی شما به اصطلاح هنگ میکند یا عملکرد آن با اخلال مواجه میشود، راه اندازی مجدد گوشی راه حل اصلی است. در این مورد ممکن است لازم باشد گوشی خود را اجبار به Restart کنید و برای این کار باید همزمان دکمه های Power + Volume Up را فشار داده و نگه دارید تا گوشی Shut Down شود. وقتی صفحه نمایش کاملا سیاه شد مجددا گوشی خود را روشن کنید.

این سه نکته در مورد تقریبا همه گوشی های اندرویدی عمل میکند اما ممکن است در برخی هوشمند ها عملکرد های دکمه های فیزیکی متفاوت باشد. برای مثال در سامسونگ Galaxy S6 برای گرفتن عکس از صفحه نمایش لازم است همزمان دکمه های Power + Home را فشار دهید. در این گونه موارد بهتر است به دستور العمل گوشی خود مراجعه کنید.

شما چند نمونه از این ترفند ها و نکته های ساده را در مورد دکمه های فیزیکی گوشی هوشمند خود میدانستید؟

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار