کد خبر: ۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 09
سیزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با هدف توسعه کارآفرین های دانش بنیان روزهای ۷ و ۸ اردیبهشت ماه در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش آی تابناک : کوروش خسروی دبیر سیزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی صبح امروز در نشست خبری در وزارت علوم گفت: این جشنواره در دو بخش مسابقه ای و غیرمسابقه ای برگزار می شود که در بخش غیرمسابقه ای نمایشگاه و نشست های انتقال تجربه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در بخش مسابقه ای نیز طرح های کسب و کار مورد ارزیابی و داوری قرار می گیرند که تاکنون ۶۶۵ طرح به دبیرخانه ارسال شده که از این تعداد ۴۰۲ طرح در بخش طرح کسب و کار دانشجویی و ۲۶۳ طرح در بخش آزاد بوده است.

دبیر سیزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی گفت: در بخش غیرمسابقه ای برنامه هایی در زمینه ارائه فرصت های سرمایه گذاری مبتنی بر فناوری، نشست های انتقال تجربه، معرفی ابزارها و مدل های نوین توسعه کارآفرینی، ارائه ابزارهای نوین تامین مالی و موضوع خیرین حامی کارآفرینی بررسی و نشست های تخصصی در این زمینه ها برگزار می شود.

خسروی اظهار داشت: جشنواره شیخ بهایی از سال ۸۲ توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان آغاز به کار کرد و در سال ۹۵ با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص موضوع اقتصاد مقاومتی این جشنواره به جشنواره کارآفرینی و فن آفرینی تبدیل شد.

وی تاکید کرد: در جشنواره امسال ۹۰ طرح ارزیابی شده جشنواره های سال های گذشته برای معرفی به شرکت ها و سرمایه گذاران ارائه می شود.

دبیر سیزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی خاطرنشان کرد: در جشنواره امسال با همکاری اتاق بازرگانی، فضایی در اختیار بازرگانان قرار می گیرد تا با استقرار در این فضاها بتوانند با صاحبان ایده و محصولات دانش بنیان گفتگو کنند.



منبع : مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار