تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 09
ال‌جي جي 6 جديدترين محصول ال‌جي است که اين کمپاني حساب ويژه‌اي روي آن باز کرده است. در اين مطلب به بررسي G6 از ديد وب‌سايت‌هاي معتبر فناوري مي‌پردازيم.
به گزارش آی تابناک : ال‌جي جي 5 يک گوشي هوشمند متفاوت بود. اين گوشي هوشمند از طراحي ماژولار بهره مي‌برد؛ اما بنا به دلايلي نتوانست نظر کاربران را به خود جلب کند و فروش اين محصول با وجود سخت‌‌افزار جالبي که داشت، با شکست مواجه شد.

همين امر سبب شد ال‌جي در پرچم‌دار جديدش تغييرات گسترده‌اي اعمال کند. يکي از تغييرات، حذف قابليت ماژولار بود. همچنين طراحي ظاهري ال‌جي جي 6 از نو صورت گرفت. در طراحي ديگر خبري از باتري قابل تعويض نيست؛ زيرا جي 6 از بدنه يکپارچه استفاده مي‌کند. البته اين تغيير باعث شده است ال‌جي جي 6 در برابر نفوذ ذرات گرد و خاک و قطرات آب در امان باشد.

با وجود اينکه ال‌جي جي 6 به‌عنوان پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ کمپاني ال‌جي معرفي شده، در اين گوشي هوشمند تراشه اسنپدراگون 821 قرار گرفته است که در گوشي‌هاي هوشمند سال ۲۰۱۶ به کار رفته بود. همين امر باعث مي‌شود ال‌جي جي 6 براي رقابت با محصولاتي عرضه شود که مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 هستند و تنها برتري که اين محصول دارد، زودتر عرضه شدن آن نسبت به رقبايش باشد.

ال‌جي جي 6 در حال حاضر به بازار عرضه شده است و وب‌سايت‌هاي معتبر فناوري در دنيا فرصت بررسي اين محصول را داشته‌اند که در ادامه نگاهي به نظرات اين سايت‌ها در مورد پرچم‌دار جديد ال‌جي بيندازيم.

جي 6 از نگاه ورج
منتقد سايت ورج در بررسي خود ال‌جي جي 6 را يک محصول جالب و متفاوت خوانده است. به‌ گفته‌ي وي، مدت کوتاهي با جي 6 کار کرده است، اما جذابيت اين گوشي باعث مي‌شود محصولات قبلي خسته‌کننده به نظر برسند و جذابيت خود را از دست بدهند.

يکي از نکات مثبتي که به آن اشاره شده، حاشيه بسيار کم صفحه نمايشگر است. نمايشگر کشيده با حاشيه بسيار کم، جي 6 را به يک محصول بي‌نظير تبديل کرده است که مي‌تواند به‌راحتي جايگزين گوشي‌هاي هوشمند نسل پيشين شود.

ورج تغييرات صورت گرفته در جي 6 نسبت به جي 5 را يک عمل مثبت و لازم خوانده است که مي‌تواند به بهتر شدن فروش اين محصول کمک کند. البته اين تغييرات، جي 6 را در برابر گوشي‌هاي هوشمند نسل قبل در جايگاه بهتري قرار مي‌دهد و به‌احتمال زياد شاهد قابليت‌ها و ويژگي‌هاي بهتر در محصولات کمپاني‌هايي نظير سامسونگ خواهيم بود.

جي 6 از نظر مشخصات سخت‌افزاري نمي‌تواند از رقبايش پيشي بگيرد و زماني که مقايسه به بخش نرم‌افزاري مي‌رسد، شرايط براي جي 6 چندان جالب نيست.

جي 6 از نگاه تراستد ريويوز
از نگاه تراستد ريويوز، کنار گذاشتن قابليت ماژولار در ال‌جي جي 6 يک عمل درست بوده است و تغييرات جديد جي 6 مي‌تواند به موفقيت اين محصول کمک بسياري کند.

جي 6 از تمام قابليت‌هاي خوب جي 5 بهره مي‌برد که مي‌توان به دوربين قدرتمند موجود در اين گوشي هوشمند اشاره کرد. نمايشگر زيبا با حاشيه بسيار کم نيز از نکات مثبت اين محصول محسوب مي‌شود.

اين وب‌سايت به استفاده از تراشه اسنپدراگون 821 در جي 6 اشاره و اعلام کرده است با وجود اينکه نمي‌توان تراشه را علت اصلي موفقيت يک محصول دانست، اما استفاده از اسنپدراگون 821 در جي 6 باعث مي‌شود پرچم‌دار جديد ال‌جي نسبت به رقبايش يک پله عقب باشد.

ال‌جي جي 6 را شايد بتوان در ميان برترين محصولات ال‌جي قرار داد؛ اما براي رقابت با پرچم‌داراني نظير گلکسي اس 8 سامسونگ و آيفون 8 اپل چالش سختي پيش رو دارد.

جي 6 از نگاه فون آرنا
وب‌سايت فون آرنا در بررسي خود به تغييرات صورت گرفته در ال‌جي جي 6 اشاره کرده و گفته است که تغييرات اين محصول نسبت به جي 5 و جي 4، شامل موارد بسياري مي‌شود که البته تغييرات درستي نيز بوده‌اند.

در اين بررسي به ضعف نرم‌افزاري موجود در جي 6 اشاره شده است؛ اما آنچه بيشتر مورد توجه قرار گرفته، نمايشگر اين محصول است. ال‌جي به‌خوبي توانسته نرخ نمايشگر به بدنه را افزايش دهد. البته عمر کم باتري و عملکرد سخت‌افزاري مي‌تواند از مشکلات اين محصول محسوب شود.

از نگاه فون آرنا آنچه بيشتر از هر چيز مي‌تواند جالب باشد، رقابت ال‌جي جي 6 با گلکسي اس 8 خواهد بود. سامسونگ پس از شکستي که گلکسي نوت 7 به همراه داشت، تلاش کرده است يک پرچم‌دار تمام‌عيار عرضه کند و بايد ديد آيا در محقق شدن اين امر موفق خواهد بود يا خير.

جي 6 از نگاه اندرويد هدلاين
ال‌جي توانسته است بسياري از ايراداتي را که در جي 5 به چشم مي‌خورد، در پرچم‌دار جديدش برطرف کند و با در نظر گرفتن قابليت‌هاي جديد، محصول فوق‌العاده‌اي به نام جي 6 بسازد.

بر اساس گزارش اندرويد هدلاين، جي 6 محصولي است که در دست گرفتن و استفاده از آن لذت‌بخش است. اين وب‌سايت پرچم‌دار جديد ال‌جي را به کاربران پيشنهاد مي‌دهد؛ زيرا قابليت‌هاي موجود در گلکسي اس 8 و گلکسي اس 8 پلاس را به قيمت کمتري در اختيارشان قرار مي‌دهد.

از نگاه اندرويد هدلاين، عمر باتري جي 6 نسبت به اس 8 بهتر است و تراشه استفاده شده در اين گوشي هوشمند به معناي ضعف آن نيست.

جي 6 از نگاه جي‌اس‌ام آرنا
از نظر جي‌اس‌ام آرنا وجود نسبت ۱۸ به ۹ نمايشگر ال‌جي جي 6 انتخاب درستي نبوده است و براي کساني که عادت دارند ويديوهاي يوتيوب با نسبت ۱۶ به ۹ را تماشا کنند، مي‌تواند کمي آزاردهنده باشد. اين موضوع در تماشاي تصاوير که از فرمت ۴ به ۳ برخوردار هستند نيز به چشم مي‌آيد.

جي‌اس‌ام آرنا در مورد دوربين به‌کاررفته در ال‌جي جي 6 نيز گفته که از کيفيت بسيار بالايي برخوردار است و ال‌جي توانسته در پرچم‌دار جديدي از نهايت توانايي‌هاي سنسور سوني استفاده کند. تصاوير ثبت‌شده با دوربين اصلي ال‌جي جي 6 از رنگ‌هاي غني و جزئيات فراواني برخوردار هستند؛ اما در آن‌ها مي‌توان کمي نويز مشاهده کرد.

تنها ايراد بزرگي که در جي 6 مي‌توان مشاهده کرد استفاده از تراشه اسنپدراگون 821 است که البته چندان مشکل‌ساز نخواهد بود. با اين حال، اگر در جي 6 از تراشه اسنپدراگون 835 استفاده مي‌شد، اين گوشي هوشمند مي‌توانست از عمر باتري بالاتر و عملکرد بهتري برخوردار باشد.

جي ۶ از نگاه اندرويد سنترال
از نگاه اندرويد سنترال، تغييرات صورت گرفته در پرچم‌دار جديد ال‌جي اقدامي به‌موقع بوده است. از جمله برتري‌هاي ال‌جي جي 6 مي‌توان به طراحي زيبا، نمايشگر شفاف، عملکرد خوب و عمر باتري مناسب اشاره کرد.

ويژگي ديگري که در اين محصول مي‌تواند کاربران را شيفته خود کند، دوربين آن است که از قابليت‌هاي جالبي بهره مي‌برد. البته ال‌جي جي 6 در تمام زمينه‌ها سرآمد نيست که مي‌توان به تراشه اشاره کرد. اندرويد سنترال معتقد است که ال‌جي به‌خوبي در بازي تراشه‌ها عمل نکرده و استفاده از تراشه اسنپدراگون 821 مي‌تواند به ضرر جي 6 تمام شود.

البته حالتي وجود دارد که مي‌تواند به موفقيت ال‌جي جي 6 کمک کند و آن قيمتي است که براي اين محصول در نظر گرفته شده. در آخر، اندرويد سنترال محصول جديد ال‌جي را يک گوشي هوشمند عالي با قابليت‌هاي جالب معرفي کرده است و خريد اين محصول را به کاربران پيشنهاد مي‌دهد.




منبع : زومیت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار