کد خبر: ۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۵ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 05
پس از آن که تجربه آیفون های رنگی در پاییز سال 2013 شکست مفتضحانه‌ای خورد و اپل را وادار کرد که در مورد رنگ آیفون 5C تجدید نظر کنند، شایعات قابل استندادی وجود دارد که احتمالا در بهار سال 2016 آیفون 6C با دامنه رنگی جدید و با اندازه 4 اینچ تولید می شود .

پس از آن که تجربه آیفون های رنگی در پاییز سال 2013 شکست مفتضحانه‌ای خورد و اپل را وادار کرد که در مورد رنگ آیفون
5C تجدید نظر کنند، شایعات قابل استندادی وجود دارد که احتمالا در بهار سال 2016 آیفون 6C با دامنه رنگی جدید و با اندازه 4 اینچ تولید می شود .

اگر با تصویر کردن آیفون های رنگی مشکل دارید می توانید نگاهی به مجموعه جذاب و قدرتمند جدیدی که طراح سه بعدی به اسم «فری پاسچینر» منتشر کرده و در آن نوید به بازار آمدن یک سری از آیفون5s و 6s 4 اینچ با تنوع رنگی بالا و ظاهری مستحکم و زیبا را داده است، نگاه کنید که از آی پاد الهام گرفته شده اند.

مانند آیفون 5c آیفون 6c نیز باید در حداقل 5 رنگ به بازار بیاید که باید با شرایط کلاسیک و برتری آیفون 6 همراه باشد نه مثل 5c که با بدنه ای پلاستیکی و ارزان تر به بازار آمد. خود را آماده کنید که با رنگ های چیپ زرد و سبز آی پاد خداحافظی کنید تا با رنگ های جدیدی مانند آبی تیره و یا صورتی پررنگ آشنا شوید و تمام این رنگ ها به رنگ های کنونی آیفون مانند خاکستری، طلایی و نقره ای اضافه خواهد شد.

تصور این که درحالی که قرار است آیفون 6c تا مدتی بعد به بازار روانه بشود اپل همچنان آی پاد را نگاه دارد کمی مشکل است اما سوال مهمی که باقی می ماند این است که اختلاف قیمتی که با وجود یک بدنه آلمینیومی و یک چیپ A9 و 2 گیگ رم و NFCو Touch ID technologyو 16 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 1600 mAh به موجود می‌آید چگونه خواهد بود.

احتمال این وجود دارد که صفحه نمایش 4 اینچ sub-720p به تنهایی نتواند قیمت خرده فروشی این محصول را پایین نگه دارد حتی اگر گفته شود که با مشخصات فوق الذکر نیز به بازار فرستاده نمی شود و این عکس بالا تنها از تخیلات یک طراح علاقه مند به آیفون نشات گرفته است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار