کد خبر: ۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۵ - ۱۴ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 04
احتمالا شما از طرفداران ویندوز 10 موبایل هستید و قصد دارید تا یک پرچم‌دار ویندوزی را خریداری کنید. تاکنون، تنها شاهد دو پرچم‌دار با سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل با نام‌های لومیا 950 و 950 ایکس‌ال از مایکروسافت بودیم اما به‌نظر می‌رسد که شرکت‌های دیگری نیز قصد دارند تا پرچم‌داری را با این سیستم‌عامل عرضه کنند.
Liquid-Jade-Primo-Header

احتمالا شما از طرفداران ویندوز 10 موبایل هستید و قصد دارید تا یک پرچم‌دار ویندوزی را خریداری کنید. تاکنون، تنها شاهد دو پرچم‌دار با سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل با نام‌های لومیا 950 و 950 ایکس‌ال از مایکروسافت بودیم اما به‌نظر می‌رسد که شرکت‌های دیگری نیز قصد دارند تا پرچم‌داری را با این سیستم‌عامل عرضه کنند. امروز ایسر، از پرچم‎‌دار جدید خود با نام Liquid Jade Primo رونمایی کرده است که به‌صورت پیش‌فرض دارای ویندوز 10 موبایل است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

Liquid Jade Primo، از گوشی‌های پرچم‌دار و بالارده‌ی ویندوزی محسوب می‌شود که به یک پردازنده‌ی اسنپدراگون 808 با سه گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، صفحه‌نمایش 5.5 اینچی AMOLED با رزولوشن 1920×1080 پیکسل، USB Type C، دوربین عقب 21 مگاپیکسلی با فلش دوگانه و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی مجهز شده است.

با توجه به اندازه‌ی صفحه‌‎نمایش آن، این دستگاه جزو فبلت‌ها محسوب می‌شود اما متاسفانه به رزولوشن QHD مجهز نشده است. با وجود مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند، Liquid Jade Primo از یکی از قابلیت‌های مهم ویندوز 10 موبایل با نام Continuum پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این قابلیت، می‌توانید گوشی ویندوزی خود را با موس، کیبورد و صفحه‌نمایش، به یک کامپیوتر تبدیل کنید و کارهای خود را در یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر انجام دهید.

طراحی این گوشی، کمی به گوشی‌های قبلی این سری شباهت دارد و از ارگونومی مناسبی برخوردار است. صفحه‌نمایش این گوشی با گوریلا گلس محافظت شده است و مقاومت خوبی دارد. ایسر Liquid Jade Primo با قیمت 620 دلاری از ماه آینده‌ی میلادی (بهمن) عرضه خواهد شد.

Acer-Liquid-Jade-Primo 6 Acer-Liquid-Jade-Primo 5 Acer-Liquid-Jade-Primo 4 Acer-Liquid-Jade-Primo 1 Acer-Liquid-Jade-Primo 2 Acer-Liquid-Jade-Primo 3

Acer-Liquid-Jade-Primo 7

 منبع:دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار