کد خبر: ۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 04
ظاهرا امکان غيرفعال کردن App Drawer در گلکسي اس 8 سامسونگ وجود دارد و مي‌توان همه‌ي اپليکيشن‌ها را در يک صفحه قرار داد.
به گزارش آی تابناک : گلکسي اس 8 سامسونگ از اندرويد ۷ نوقا بهره مي‌برد و در نگاه اول، رابط کاربري آن با ديگر دستگاه‌هاي سامسونگ تفاوتي ندارد. اما قابليت‌هاي جديدي در گلکسي اس 8 وجود دارد که کار با اين دستگاه را نسبت به ديگر محصولات کمپاني متفاوت مي‌کند.

در گلکسي اس 8 و اس 8 پلاس قابليتي وجود دارد که مي‌توانيد اپ دراور را غيرفعال کنيد و تمام اپليکيشن‌ها را در صفحه هوم قرار دهيد.

اين ويژگي اولين بار در گلکسي اس 7 و اس 7 اج معرفي شد و حالا سامسونگ اين ويژگي را به‌عنوان يک قابليت اصلي به کار گرفته است. در تنظيمات صفحه هوم گلکسي اس 8 مي‌توانيد انتخاب کنيد اپليکيشن‌ها روي صفحه هوم و اپ دراور يا فقط روي صفحه‌ي هوم باشند. در مورد گزينه‌ي آخر، تمامي اپليکيشن‌ها روي صفحه خانگي دستگاه شما قرار مي‌گيرند و هر ويجتي که تمايل به اضافه کردن آن داشته باشيد، به آخرين قاب شيشه‌اي صفحه هوم اضافه مي‌شود. طبيعتا با انتخاب ويجت‌ها و تغيير مکان آن‌ها امکان تغيير چيدمان ويجت‌ها وجود دارد.

آن‌هايي که مي‌خواهند در گلکسي اس 8 اپ دراور مجزا داشته باشند نيز دو گزينه پيش روي خود مي‌بينند. به‌طور پيش‌فرض هيچ دکمه‌اي براي قسمت Apps اختصاص داده نشده است و براي دسترسي به اپ دراور بايد مانند اندرويد ۷.۰ خام، انگشتتان را از بالاي صفحه خانگي به پايين بکشيد. اگر به اين روش علاقه نداريد، مي‌توانيد به‌سادگي به تنظيمات صفحه هوم برويد و دکمه Apps را فعال کنيد. از ديگر گزينه‌هاي موجود در تنظيمات صفحه هوم مي‌توان به تغيير سايز نماي تعداد آيکون‌ها (هم براي آيکون‌هاي صفحه هوم و هم آيکون‌هاي اپ دراور)، مخفي کردن اپليکيشن‌ها و سفارشي‌سازي بيکسبي اشاره کرد.

با گذشت زمان قابليت‌هاي بيشتري از توانايي‌هاي گلکسي اس 8 و گلکسي اس 8 پلاس سامسونگ مشخص مي‌شود.



منبع : زومیت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار