کد خبر: ۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۱۴ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 04
کشیش کاتولیک فلیپینی، که طی مراسم سال نو در Diocese of San Pablo اقدام به آواز خوانی در حین هاوربرد سواری کرده بود، از کار معلق شد! ویدئوی این کشیش به سرعت در سطح اینترنت و شبکه های اجتماعی پخش شد!

کشیش کاتولیک فلیپینی، که طی مراسم سال نو در
Diocese of San Pablo اقدام به آواز خوانی در حین هاوربرد سواری کرده بود، از کار معلق شد! ویدئوی این کشیش به سرعت در سطح اینترنت و شبکه های اجتماعی پخش شد!

این ویدئو در ابتدا توسط یکی از شبکه های محلی منتشر شد و به سرعت مورد توجه قرار گرفت. تنها بر روی فیسبوک این ویدئو 14 میلیون بار به اشتراک گذاشته شده است که منجر به آزردگی خاطر اسقف اعظم شده و در بیانیه ای گفت:

این عملی اشتباه بوده است. مراسم شکرگزاری، نیازمند احترام و حرمت گذاری است. این یک مراسم مذهبی است و بالاترین رده مراسم مذهبی در یک کلیسا است. در نتیجه یک مراسم و جشن شخصی نیست که کسی بنا به میل خود در آن کارهایی برای جلب توجه انجام دهد.

اسقف اعظم فیلیپین همچنین گفته است: این ماجرا منجر به بیداری دوباره کشیش متخلف شده است و وی با اخراج از کلیسا اکنون باید زمانی را به تفکر در مورد گذشته خود بپردازد! وی در این مورد عذرخواهی کرده است.

اما صرف نظر از همه اینها موضوع جالب تر این است که گویا قرار شده به خاطر حرکت این کشیش، کلا استفاده از هرگونه هاوربرد در فیلیپین ممنوع شود!

در ویدئوی زیر مهارت این کشیش در هاوربرد سواری را مشاهده کنید:



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار